2017 m. lapkričio 11 d., šeštadienis

Kaip tu by Serge Gandzumian



Antradienio rytą, prieš Madingos Injekcijos spaudos konferenciją, aš skubėjau į Ševčenkos gatvės loftus, ten mums turėjo pristatyti Kaip tu by Serge Gandzumian naują drabužių kolekciją, o taip pat parodyti pilną drabužių kelią nuo sukarpymo, siuvyklos iki klientų. Įdomiai skamba? Man irgi, šiandien paruošiau Jums pilną ataskaitą.



 Serge Gandzumian labai fantastiškas ir charizmatiškas žmogus, jo sukurtos kolekcijos modeliai įspūdingi, tačiau tinka laisvalaikiui ir aktyviam laikui mieste. Serge sakė, kad jo mėgstamiausia spalva yra pilka, būtent pilkas atspalvis gali išryškinti kitas spalvos. Labai geras pastebėjimas, niekada apie tai nesusimąstydavau pati. Kolekcija įkvėpta miesto gatvių, architektūra ir žmoniu bendravimu. Niekada nežinai, kur tavęs laukia naujas įkvėpimo šaltinis.



Noriu pridurti, kad nuotraukose yra ir "Kaip tu by Serge Gandzumian", ir tiesiog "Kaip tu" kolekcijos modeliai.
Kas man labiausiai patiko? Kokybė. Sutikite, su trikotažu dirbti labai sunku, jis, kaip bebūtų neatrodo nei madingai, nei prabangiai, tačiau pasimatavus kelis drabužius, supratau, OMG, man visai patinka. Aišku, aš nesu aktyvaus laisvalaikio mėgėja ir gerbėja, tačiau gražios ir stilingos treninginės kelnės? Kodėl gi ne, būtent dabar jos ant bangos, būtent jų ir ieškojau. 
Kolekcijoje labai daug kelnių, Kaip tu by Serge Gandzumian - kelnių modelis net iš daugiau nei 120 detalių. Atrodo labai įspūdingai. Spalvos - pilka, juoda, balta. Kaip tu kolekcijoje spalvų daugiau, čia jau ir mano mėgstamiausia bordo, ir tobula khaki ir tamsiai mėlyna.












Ar kada nors teko apsilankyti siuvykloje? O didelėje siuvykloje? Man tai buvo pirmas kartas, todėl viskas buvo įdomu. Labiausiai patiko nukeliauti naujų drabužių keliu ir suprasti, kai medžiagos atraižas tampa sijonu, megztiniu ir kelnėmis.











Ačiū labai už maloniai ir naudongai praleistą laiką,
Mano drabužių Kaip tu by Serge Gandzumian pasirinkimą, jau greitai pamatysite bloge.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig