2017 m. lapkričio 11 d., šeštadienis

Smokey eyes by Urban Decay


Aš jau pasakojau bloge, kad visiems renginiams ir fotosesijoms per Riga Fashion Week mano makiažu rūpinosi Urban Decay ir vizažistė Laura. Su Laura mes labai greitai suradome bendrą kalbą, juk aš žinojau ko tiksliai noriu, o Laura žinojo kaip tai padaryti, UD kosmetika mums į pagalbą.




Pagrindinis noras šį kartą buvo labai ryškios juodos spalvos šešėliai ir raudonos lūpos, juk mano kambaryje savo šlovės valandos jau laukė nuostabi raudonos spalvos QooQoo dizainerės suknelė.

Tradiciškai naudojamos kosmetikos priemonių sąrašas:

Naked Skin Shapeshifter (kontūravimas ir higlighteris)
UD Afterglow 8-Hour Powder Blush (spalva Bittersweet)


Akių makiažas:
UD Glide-On Eye Pencil (spalva Perversion ir Zero)
UD Eyeshadow (Blackout ant viso voko , Cosmic į akių kampą, Naked2 Basic juodų šešėlių sklaidymui)

Lūpos:






Tradici6kai, rezultatu aš likau labai labai patenkina, makiažas su šiomis priemonėmis išsilaiko nepriklausomai nuo vėjo, lietaus ir blogo oro. Galima persirengti kelis kartus, o akių makiažas ir lūpų dažai lieka vietoje. Aš manau, kad UD kosmetika skirta ne tik profesionaliams naudojimui, tačiau ir makiažams namų sąlygomis. 
Kokia jūsų mėgstamiausia UD kosmetikos priemonė?








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig