2017 m. lapkričio 12 d., sekmadienis

MAC CHROMAT akių šešėliai


Gero sekmadienio ryto, mano brangieji, pagaliau darbo savaitė praėjo taip, kaip aš ir norėjau. Pagaliau beveik visi suplanuoti darbai padaryti, o blogas vėl pirmoje vietoje. Kaip ir buvo suplanuota, noriu papasakoti apie labai ryškią MAC CHROMAT akių šešėlių paletė. Pradėsimenuo įprasto ir visiems prieinamo makiažo varianto, o toliau bandysime eksperementuoti.














Mano nuomonė:

Labai gaila, kad visos ryškios ir išskirtinės MAC kolekcijos neatkeliauja iki mūsų rinkos. Logiška, o kas pirks mėlynos spalvos lūpų dažus ir ryškius šešėlius, kur net kartais man reikia susimąstyti ir pagalvoti, o kaip gi padaryti makiažą. Pasakysiu kitaip, kaip nepadaryti iš savęs papūgos. Žinau vieną, nereikia naudoti visų siūlomų atspalvių kartu. Šešėlių paletėje yra nuostabūs chromat tipo atspalviai ir tobulas matinis juodas atspalvis. Manau pagal gamintojo sumanymą, reikia naudoti matinius ryškiai mėlyną ir oranžinį šešėlių skaidymui. Nežinau, aš vis dar galvoju. O kol kas padariau tiesiog labai klasikinį makiažo variantą. Naudojau matinį juodą ir ant viršaus chromat tipo pirmą šešėlį nuo viršaus. Jis rausvai-žalsvas, puikiai atrodė prie mano turimų šviesiai pilkos spalvos lęšių. Aš esu labai patenkinta MAC šešėlių kokybe, todėl drąsiai rekomenduoju pirkti tokio tipo paletes, tik spalvos turi būti tinkamos Jums. Man? Oranžinė? Jau beveik sugalvojau kaip reikia ją panaudoti ir paryškinti blakstienų augimo liniją, todėl rezultatas netrukus bloge.

PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig