2017 m. lapkričio 21 d., antradienis

L'oreal Voluminous Paradise Extatic


Pagaliau aš jau namuose po susitikimų, prisipažinsiu, skubėjau, nes labai norėjau dar šiandien nufotografuoti naujienų rubriką. Naujienų tikrai nemažai, jau tvarkau nuotraukas, o kol kas jūsų dėmesiui bendros rinkos isterijos kaltininkas - L'oreal Voluminous Paradise Extatic. Blakstienų tušus aš labai labai mėgstu, ypač, jeigu jie gerai nudažo blakstienas. Jau seniai nelabai tikiu stebuklais, tiesiog taupau pinigus ir perku YSL arba Lancome. Geriau turėti vieną gerą tušą, negu 10 blogų. O blogas tušas visada pasimato paakių zonoje, kaip besistengtum, todėl į jį investuoti yra būtina. O gal L'oreal Voluminous Paradise Extatic tai pigesnis ir geresnis sprendimas?








L'Oréal Paris Paradise Extatic blakstienų tušas
Klasikinės formos šepetėlis su ypač švelniais šereliais ypač malonių pojūčių suteikiančiam potėpiui.
Rojus Jūsų blakstienoms! Klasikinės formos šepetėlis su ypač minkštais šereliais švelniai apgaubia ir padengia kiekvieną blakstieną kremine juoda tušo formule. Ši gausiai prisotinta ricinų aliejaus, todėl nuostabiai glotniai tepasi ir suteikia nepakartojamai malonių pojūčių.
Naudojimas
Švelniai braukite per švarias blakstienas, pradėdama nuo jų šaknų iki pat galiukų. Jei reikia, taip pat nudažykite ir apatines blakstienas. Norėdama suteikti dar didesnės apimties, tušu blakstienas padenkite keliais sluoksniais. Makiažo patarimas: kad sukurtumėte kuo dailesnį rezultatą, tušą tepkite darydama zigzago judesius.
Rezultatas
Didžiulė blakstienų apimtis ir įspūdingas jų ilgis be jokių gumulėlių.






Mano nuomonė:

L'oreal Voluminous Paradise Extatic blakstienų tušas iš tų, kuriems reikia subręsti po įpakavimo atidarymo. Pirmą kartą, kai aš jį bandžiau, jis buvo be galo skystas ir man nepatiko visiškai. Jokio efekto, apart sulipusių blakstienų, nes aš bet  kokia kaina norėjau pasiekti to efekto, kokio tikėjausi. Perskaičius kitų merginų atsiliepimus, nusprendžiau duoti šiam blakstienų tušui dar vieną galimybę jau po dviejų savaičių. Taip, tušas tapo tirštesnis, jo dirbti pasidarė žymiai geriau, paprasčiau ir maloniau. Pagaliau buvo galima pamatyti žadamą efektą. Aš esu mačiusi kitų merginų nuotraukas, ne, pas mane tušas ant blakstienų taip neatrodo. Blakstienos tikrai juodos, gražios, storos ir gana ilgos, tačiau su liukso klasės tušais jo palyginti neįmanoma, skirtumą aš tikrai matau. Kitas dalykas, tušas labai sunkiai nusivalo net naudojant aliejines priemones akių makiažo valymui.Gal ir gerai, nes žiema ir sniegas daro savo, su L'oreal Voluminous Paradise Extatic galima būti užtikrintai, tušas liks savo vietoje.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, nes tai vienas iš geriausių blakstienų tušų savo kainų kategorijoje.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig