2017 m. lapkričio 8 d., trečiadienis

Urban Decay Troublemaker Mascara


Su malonumu noriu pristatyti Jums tobulą naujieną iš Urban Decay, Troublemake blakstienų tušą. Aš manau, nėra jokios paslapties, kad susipažinau su šiuo nuostabiu tušu Rygoje, kai UD vizažistė Laura darė man proginius makiažus. Puikiai žinote, nekenčiu priklijuojamų blakstienų, nors turiu ir geros kokybės blakstienas, ir tobulus profesionalu išgirstus klijus, aš vistiek dviem rankom už gerą blakstienų tušą. 



Pavojingai geras tušas:
Blakstienos dar labiau gundys, jei iš pradžių jas padengsite Subversion Lash Primer. Ir nepamirškite: gerai besielgiančios moterys retai įeina į istoriją. Blakstienų tušo Troublemaker tūbelėje slypi galia ir 13,7 kartų didesnė apimtis – seksualioms, neprilygstamo juodumo, lyg vėduoklės išskleistoms blakstienoms. Ištobulinta formulė leidžia kaskart mėgautis nepriekaištingais rezultatais. Blakstienos tampa storesnės ir ilgesnės. Šepetėlis atskiria ir užriečia kiekvieną plaukelį. Sukūrėme fantastiškomis savybėmis išsiskiriantį tušą ir jūs galėsite džiaugtis storesnėmis, neįtikėtinai ilgomis ir tobulai išskleistomis blakstienomis.
Troublemaker tušas blakstienoms suteikia: 
YPAČ STOROS. 13,7 karto didesnę apimtį*
YPAČ ILGOS.
Ir ... ATLAIKO MEILĖS SESIJAS... Patikėkite mumis.
*Trimatė apimtis įvertinta tyrime, kuriame dalyvavo 34 moterys.
Kaina: 29,95 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt








Mano nuomonė:

Aš manau, UD moka stebinti savo pirkėjus geromis naujienomis it tobulomis kosmetikos priemonėmis. Aš manau, kad Urban Decay Troublemaker Mascara nėra išimtis. Atidarius intertnetinę Douglas parduotuvę aš net nustebau, atsiliepimų nėra, o vienas kuris ir yra, blogas. Niekaip nesuprantu, juk tušas tikrai geras? Aišku, visiems neįtiksi, tačiau aš pasistengsiu papasakoti savo patirtį naudojant šį tušą.
Tradiciškai siūlau pradėti nuo įpakavimo, kuris tobulai gražus ir traukia akį parduotuvėje, iš kitos pusės, pirštų antspaudai atrodo ne itin stilingai, todėl tušo įpakavimą reikia valyti pastoviai tam, kad jis džiugintų akį. Tušo šepetėlis guminis, kiek neįprastas, nes smulkūs ir tankūs šepetėlio kabliukai leidžia nudažyti kiekvieną blakstieną. Tušo konsistencija yra tiršta, galima ant blakstienų dėti tiek sluoksnių, kiek norisi. Pasakysiu kiek kitaip, ne kiek norisi, o kokio rezultato norisi. Proginiams makiažams mes naudojome tik šį tušą, rezultatas buvo tikrai wow. Dar vienas pliusas - tušas yra atsparus vandeniui. Tvanas, uraganas, lietus - nesvarbu, tušas vistiek bus savo vietoje. Rygoje, kur vėjas žymiai stipresnis, negu Vilniuje, o oras buvo labai drėgnas, tušas vistiek likdavo vietoje. Juokas juokais, kol aš nueidavau su padarytu makiažu iki renginio vietos, aš sugebėdavau kelis kartus pažliumbti, braukydavau ašaras, o makiažas, blaksitenų tušas ir akių šešėliai buvo vis dar vietoje. Vakare tikrai reikėjo pridėti pastangų tam, kad jį nuvalyti, bet aš manau, kad rezultatas tikrai to vertas.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, nuostabi naujiena, todėl jeigu ieškote blakstienų tušo ypatingoms progoms, kur nereikia galvoti apie nieką, tiksliai žinoti, kad blakstienos yra vietoje, šita naujiena kaip tik Jums.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig