2017 m. gruodžio 5 d., antradienis

Balmain Hair Couture Leave-In Conditioning Spray travel


Kas iš jūsų negirdėjo apie Balmain mados namus? Manau po garsios kolaboracijos su H&M, kur drabužiai buvo išpirkti per kelias minutes nuo atidarymo, o eilės prie parduotuvių buvo tokios, kad net baisu prisiminti. Visi puikiai žinome - Balmain tai nerealiai gražios ir puošnios suknelės, dideli ir masyvūs papuošalai ir kiek padidinti švarkų pečiai. Bet mes šiandien šnekame apie plaukų priežiūros priemones iš Balmain Hair Couture. Taip jau atsitinka, kad garsieji mados namai nusprendžia paleisti savo kosmetikos priemonių linijas. Jeigu Dior ir Chanel konkuruoja dekoratyvinės ir veido priežiūros priemonių rinkoje, Balmain eina toliau ir siūlo plaukų priežiūros priemones ne tik kiekvienam iš mūsų, bet ir peofesionaliam naudojimui.










Mano nuomonė:

Balmain plaukų priežiūros priemones mačiau Pelenėje, bet prieiti ir pasižiūrėti taip ir neišdrįsau, atrodė, kad labai jau brangiai kainuoja. Mano pirmoji pažintis su šiuo brendu prasidėjo Rygoje, kai su atstovais mane supažindino mano geras draugas iš Talino. Aš gavau mini įpakavimus pabandymui, ten buvo šampūnas, kaukė, plaukų kondicionerius, aliejukas ir šitas purškiamas balzamas. Būtent tai, ko reikia pirmam įspūdžiui sudaryti. Ar man patiko? Aš likau nustebinta, nes tai nėra kažkokia gydomoji plaukų linija, tačiau plaukai po naudojimo atrodo tobulai, nereikia jokių pastangų. Panaudojai šampūną-balzamą (arba purškiamą kondicionerį), aliejuką galiukams ir viskas. Mano plaukai, kurie labai mėgsta šiauštis ir stovėti į skirtingas puses atrodė nuostabiai. Logiška, kad atvažiavus į Vilnių, aš jau rašiau laišką atstovams. Taip, neslėpsiu, gavau visas norimas priemones testavimui, o šiandien labai trumpai noriu apžvelgti purškiamą plaukų kondicionerį. Kodėl? Nes turiu mini įpakavimą, kurį labai patogu pasiimti su savimi. Priemonė nėra aliejinės konsistencijos, ji labai lengva, tačiau puikiai sutramdo mano balintus plaukus. Noriu pridurti, nes manau tai labai labai svarbu, visos Balmain Hair Couture priemonės turi labai stiprų aromatą, tai nėra saloninis kvapas, tai akivaizdus kvepalų aromatas, kuris gali patikti ne visiems. Aš nuo jo svaigstu, todėl nešioju šį balzamą su savimi rankinėje ir jeigu reikia papurškiu plaukus dienos metu (padauginti neįmanoma, priemonė nesulipina plaukų, nepasunkina ir neriebina). Balmain plaukų linijos sudėtyje nėra parabenų ir sulfatų, todėl jas naudoti ne tik smagu, bet ir saugu.
Pasakysiu nuoširdžiai, nesitikėjau tokios kokybės ir tokio rezultato, labai rekomenduoju išbandyti. Oficialus puslapis - https://store.balmainhair.com/en/ Aš manau, kad greitai šios nuostabios priemonės atsiras Lietuvoje, todėl laukiu su dideliu nekantrumu, nes ten liko tiek priemonių, kurias noriu dar išbandyti (ypač mane vilioja plaukų juostos ir tresai, o jų per internetą, kad spalva sutaptų neužsakysi)

PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig