2017 m. gruodžio 5 d., antradienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Gero antradienio, mano brangieji, vėl nieko nespėju. Nieko, absoliučiai. Kodėl? Nuoširdžiai, prieš Kalėdas labai daug darbo, reikia padaryti tiek daug visokių smulkmenų. Šią savaitę bus turtinga renginiais: Mados Injekcijos finalas, Kukla Box, keli Pop Shop'ai. Nuoširdžiai, noriu nueiti visur, nes jau matau, kaip kiti blogeriai rašo Kalėdinių dovanų gidus, o aš net netikiu, kad Kalėdos už kelių savaičių. Oh, taip, pas mane yra Kalendoriai, kurie kiekvieną dieną primina kiek dienų iki Kalėdų liko.


Šią savaitę pasakosiu apie veido aliejų su rožių ekstraktu iš Heaven.




Apžvelgsiu Balmain purškiamą kondicionerių, kuris pas mane labai seniai (dar nuo Riga Fashion Week)


Gavau be galo daug įvairių Smashbox atspalvių, pasakosiu apie raudoną, kuris tapo mano favoritu.



Keliausime kartu į Mados Injekcijos finalą, kuris šiais metais bus Traukinių Depo

Pagaliau svajonė išsipildė, ant mano kojų puikuojasi Louboutin aukštakulniai, bloge pašnekėsime apie Louboutin modelius, kainas ir prieinamumą (kiek mėnesių reikia taupyti, ar verta)


Naujienos:

MAC VIVA GLAM II lūpų dažai ir blizgesys


Šokinėjau iš laimės, nes dievinu GlamGlow veido kaukes, mano rankose dvi naujienos. Aš jau spėjau išbandyti ir manau greitai pasidalinsiu savo nuomone su Jumis.


Pabaigai NYX Professional Makeup Advento kalendorius, aš jau jį rodžiau bloge, tačiau noriu pridurti, vienas iš geriausių mano turėtų kalendorių.


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig