2017 m. gruodžio 10 d., sekmadienis

Kiehl's Lip Balm #1


Gero sekmadienio ryto, mano brangieji, jeigu šeštadienį aš leidau sau pailsėti, plius vakare buvo renginys Kukla Box, tai šiandien nusprendžiau atsikelti iš pat ryto ir skirti dėmesio savo blogui. Pradėsime nuo Kiehl's Lip Balm #1, kurį radau savo Kiehl's Advento kalendoriuje. Atrodo, kiek jau gali būti tų lūpų blizgesių? Tikrai nenustebinsi. Pasirodo, Kiehl's nustebinti gali.







Mano nuomonė:

Pasakysiu nuoširdžiai, kiekvienoje iš mano rankinių guli po lūpų blizgį, nes mano lūpos linkusios išsausėti, joms reikia maitinimo, pridėkite matinius ilgai išliekančius lūpų dažus ir MAC ir suprasite, link vakaro mano lūpos atrodo kaip Sacharos dykuma. Pastoviai ieškau iš bandau skirtingus lūpų balzamus, kremus ir blizgius. Pastebėjau kelis dalykus, todėl savo mintimis noriu pasidalinti ir su Jumis, mano brangieji. 
Kodėl aš nenaudoju natūralių lūpų balzamų. Natūralumas ir natūralus komponentai tai be galo gerai ir sveikintina, tačiau nešiojant tokio tipo priemones rankinėje galimi du variantai - nuo saulės bičių vaškas (kuris dažniausiai yra sudėtyje) ištyžta ir tavo lūpų balzamas tiesiog išbėga į rankinę (man taip buvo, patikėkite, teko nešti rankinę į valyklą, o tai kainuoja) arba nuo šalčio sustingsta taip, kad ką bedarytum, jokio efekto ant lūpų nepajausi. Sakysite, tokius balzamus reikia laikyti namuose? Rimtai? O ką daryti dienos metu? Man reikia normalios ir universalios priemonės.
Kodėl aš neperku pigių lūpų balzamų? Nes apart spalvoto įpakavimo ir nuostabiai malonaus ir cheminio kvapo ten nėra nieko gero. Drėkinimo efektas išsilaiko labai trumpai, lūpos pradeda sausėti dar labiau.
Būtent todėl, geriau vienas, negu dešimt. Būtent todėl labai rekomenduoju išbandyti Kiehl's. Tai beskonis lūpų balzamas, kuris puikiai drėkina ir atstato net labai sausas ir pažeistas lūpas. Balzamas neturi jokio skonio ir kvapo (kas yra labai svarbu), jo tekstūra gana tiršta, jis tirpsta ant lūpų. Man labiausiai patinka naudoti jį kaip naktinę kaukę, didesnį balzamo kiekį aš paskirstau ant lūpų ir einu miegoti. Po tokios procedūros iš ryto aš galiu naudoti savo mėgstamus MAC matinius lūpų dažus vėl ir vėl. Balzamų ieškome Kiehl's parduotuvėse Vilniuje PC Akropolis ir PC Panorama, o geriau nusipirkti visą kalendorių. Mane sunku nustebinti, tačiau aš jau kelintą dieną iš eilės vis bandau naujas priemones ir rašau naujus norų sąrašus. Be kalendoriaus tikrai nebūčiau jų išbandžiusi.

PR sampe





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig