2017 m. gruodžio 18 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Pagaliau Savaitės Anonso ir naujienų įrašas. Prieš Kalėdas labai sumažėjo naujienų, o gal aš jau tampau išranki, bet kokia kosmetika prie Louboutin ir Prada aukštakulnių netinka (juokauju aišku). Taip, viskas labai logiška, nenoriu apkrauti savo lentynas tuo, ko tikrai nenaudosiu, plius laiko skirti aprašymams ir nuotraukoms visiškai neturiu, taupau savo laiką, noriu pabūti ir su šeima, susitikti su draugais, o ne galvoti apie kalną priemonių, kuriuos reikia aprašyti bloge, nes esu be galo pareiginga. Per tiek bloginino metų jau tiksliai žinau, kas patinka, ką noriu išbandyti, ką galiu nusipirkti už savo pinigus, ko bandyti ir gadinti savo odos tikrai nenoriu. Būtent todėl mano bloge išsiliko tik geriausi iš geriausių, bebūtinai tai labai brangiai kainuojančios priemonės, tai "Dėmesio vertos priemonės", tai yra nuostabu ir tuo labai džiaugiuosi. 

Žiema žvakių metas, todėl šią savaitę ant mano stalo nuostabioji Country Candle Harvest Moon



Aš jau vakar pasakojau apie Elizabeth Arden kosmetikos pristatymą, šią savaitę plačiau pašnekėsime apie lūpų balzamą


Ne tik penktadienį spėjau gauti naują UD metalinių šešėlių paletę, bet ir padariau makiažą, sutvarkiau nuotraukas ir laukiu galimybės paskelbti ir pasidžiaugti rezultatu su Jumis


Mano meilė "GlamGlow" veido kaukes. Kiek netikėtas, nuplėšiamas variantas, tačiau rezultatas tikrai vertas


Šiais metais beveik visi kompanijos gamintojai išleido Nude tipo vandens pagrindu pagamintas pudras, aš savo kosmetinėje atradau tokias, bandysime palyginti rezultatą



Naujienos:

Elizabeth Arden priemonės, labiausiai sudomino kapsulės, jau išbandytos ir laukiam rezultato ant veido.



Draugės Gimtadienio dovana iš Stenders, ji puikiai žino kas man patinka.



Kukla BOX Kalėdų dovanų maišelyje radau štai tokias RevitaLash priemones, tai apimties suteikiantis tušas ir tušo pagrindas, bus labai įdomu išbandyti.


Mano sena svajonė Guerlain violetiniai kvepalai jau mano rankose. Laiminga......


Gal jau reikia pradėti sveikai maitintis ir propaguoti sveiką gyvenimo būdą? Oriflame Wellness Protein Blend milteliai mums į pagalbą. Jau googlinu receptus ir galvoju kaip čia juos vartoti.



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig