2018 m. sausio 31 d., trečiadienis

Benefit ka-BROW! eyebrow cream-gel color


Sveiki, mano brangieji, jau tikriausiai matėte, kad dauguma blogerių gavo Benefit naujienas testavimui? Taip, taip, pagaliau geidžiamiausias Benefit kosmetikos ženklas Lietuvoje, pagaliau nereikia sukti galvos, kur ir ką nusipirkti, o galima tiesiog atidaryti www.dougas.lt internetinę parduotuvę ir padaryti užsakymą. Iš kitos pusės, labai norėtųsi, kad priemones būtų galima pačiupinėti gyvai parduotuvėje, manau ši situacija greitai pasikeis, laukiu nesulaukiu, o kol kas noriu papasakoti apie antakių priemonę, kurį man patiko labiausiai iš viso testuojamo asortimento.



Stebuklinga antakių transformacija! Visoms merginoms svarbi graži antakių forma. Sutvarkyti antakiai greičiausiai pakeičia veidą. Natūralūs ar išdailinti – kiekvienai savas antakių įvaizdis! Pasirink, koks tinka tau.
Šią sodrios spalvos priemonę galima tepti keliais sluoksniais. Kreminė želė lengvai užpildo, formuoja ir paryškina antakius. Įtaisytas nusklembtas šepetėlis stebuklingai virsta apvaliu šepetėliu. Priemonę užtepsi tiksliai ir lengvai. Pridedami patarimai ir gudrybės! Galima sukurti įvairius įvaizdžius – nuo natūralaus iki dramatiško. Kreminė želė išlieka 24 valandas*. Atspari vandeniui**. „Su netepančiu BENEFIT kremu „Ka-BROW“ antakiai išlieka gražūs dieną naktį“, – rašoma „Bustle“.
Kaina: 26,95 EUR
kur pirkti: www.douglas.lt









Mano nuomonė:

Aš nesu labai didelė antakių gelių mylėtoja ir gerbėja, man labiau patinka antakių šešėliai arba pieštukai. Su geliais man nesisekė, tai spalvos buvo netinkamos, tai konsistencija per kieta, tai pigmentacija nelabai, tai išdžiūdavo akimirksniu. Benefit ka-BROW! eyebrow cream-gel color tobulas visoms prasmėms, man puikiai tiko atspalvis, kuris yra šaltai rudas, tinka prie mano plaukų šaknų ir idealiai atrodo. Toms, kas vis perka šaltus ir pilkus rudus atspalvius noriu pasakyti, kad jie labai efektingai atrodo tik turint labai pilkus, grafito spalvos, plaukus. Jeigu jūsų plaukai kiek šiltesnio tono, net negalvokite, su pilkais antakiais atrodysite labai juokingai.
Dar vienas pliusas, įpakavimas, viršutinė dalis atsisuka, o ten labai mažas, tačiau patogus ir tinkantys naudojimus kirstas šepetėlis. Antakio gelio konsistencija tiršta, kiek sunkiai pasiduoda, tačiau spalva gerai pigmentuota. Labai didelis pliusas, kad būtent tokia konsistencija labai lengvai leidžia piešti plaukelius arba iš tušuoti antakio priekį. Gelio tekstūra formuoja patį antakį, forma išsilaiko visą dieną, o tai superinis rezultatas.  
Apibendrinant noriu pasakyti, kad būtent naudojant šį gelį, mano antakiai atrodo ypatingai gražiai ir natūraliai, o rezultatas išsilaiko visą dieną, todėl drąsiai galiu rekomenduoti Benefit ka-BROW! eyebrow cream-gel color visiems, kas ieško tobulos priemonės antakiams.


PR sample
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig