2018 m. vasario 1 d., ketvirtadienis

NYX PROFESSIONAL MAKEUP vakarėlis... Love You Mochi


Labas rytas, mano brangieji, praėjo lygiai savaitė, kol aš spėjau sutvarkyti ir susisteminti NYX PROFESSIONAL MAKEUP vakarėlio nuotraukas. Dievinu šį kosmetikos prekės ženklą už išskirtinumą, iššūkį ir mokėjimą būti savimi. Ketvirtadienio vakare mes su Darja skubėjome į Šiaurinę kiaulę restoraną-užkandinę, kur buvo pristatyta nauja love You Mochi kolekcija.




Jeigu aš spėjau pagooglinti kur randasi ši nuostabioji vieta, tai Darja Šiaurės miestelyje sugebėjo pasimesti, teko gelbėti ;-) Bet vakarėlis buvo tobulas, aš galiu pasakyti, NYX PROFESSIONAL MAKEUP atstovai organizuoti vakarėlius tikrai moka. Aš prieš dvi savaites žinojau vakarėlio tematika, žinojau, kad dominuos pasteliniai atspalviai, kad bus daug rožinės ir violetinės spalvos, todėl prieš pat renginį paspalvinau savo plaukus su Colorista plaukų dažais. Aš manau, gavosi tikrai nuostabiai gražiai, o naują Love You Mochi kolekcija jau laukia jūsų parduotuvėje Vilniuje, PC Panorama. Aš jau spėjau išbandyti atspalvius, jie tikrai tobuliausi iš visų įmanomų, todėl labai rekomenduoju. Šnekant apie konsistencija, ji kaip putesiai, šešėliai minkšti kaip zefyrai. OMG, koks nerealus jausmas tepant šešėlius pirštu galiukais, šimtas metų to nedariau.


Ačiū labai už dovanas ir maloniai praleistą laiką, man buvo be galo malonu pamatyti kitas blogeres iš Latvijos, taip pat stebėti, kaip mano mėgstamiausias vizažistas Egidijus atlieka makiažą naudojant naujas kosmetikos priemones. Aš esu nepasakomai laiminga ir dėkinga už tai, kad turiu būti šios kompanijos dalimi. 


















Nuotraukos: Darja and me

























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig