2018 m. vasario 3 d., šeštadienis

Momentinės veido kaukės, ar jaučiasi efektas?


Labas rytas, mano brangieji, ilgai galvojau, apie ką parašyti pirmąjį šeštadienio atsiliepimą? (Taip, taip, teisingai supratote, šiandien reikia padirbti kiek daugiau, nes vakar leidau sau pailsėti. Tas poilsis kiek savotiškas, pristatymai ir plaukų procedūra Kukla Box, bet vistiek, prie blogo rašymo prisėsti nepavyko). Grįžtant prie skaudžios temos apie momentinį efektą veido odai šeštadienio rytą, kai reikia idealios išvaizdos be nuovargio žymių ir prisiminimų apie vakar vakarą. Kas galėtų padėti? Tik tai lakštinės Korėjietiškos veido kaukės.






Mano nuomonė:

Šiandien aš šnekėsiu ne apie konkrečias Missha lakštines veido kaukes, o apie tokio tipo kaukes bendrai, nei tai nuoširdžiai mano kosmetinės 'must have'. Pasakau tik vieną dalyką, kiek sumokėsite už kaukes, tokį rezultatą ir gausite. Nerekomenduoju pirkti labai pigių kaukių, nuo jų nėra jokio efekto, o kartais net atsiranda spuogų. Taip buvo ir man, kai aš savo pažintį su šiomis kaukėmis pradėjau nuo pigiausių kinietiškų. Aišku, daugiau bandyti net nesinorėjo, bet galu gale smalsumas nugalėjo. 
Kokio efekto reikia laukti: kaukės puikiai drėkina ir atgaivina veido odą, stangrina ir suteikia švelnumo. Tokias kaukes aš labai rekomenduoju daryti iš ryto prieš darant makiažą (ne visai prieš pat makiažą, o kelias valandas). Po tokios kaukės makiažo pagrindas tepasi kelis kartus geriau, o veidas atrodo pailsėjęs. Iš kitos pusės, lakštines kaukes labai patogu pasiimti su savimi į keliones, mūsų gyvenimo tempas tampa labai greitu, nėra laiko ilgiems procedūroms, todėl labai norisi momentinio ir gero poveikio.
Ar yra skirtumas tarp labai brangių ir pigių kaukių? Taip, yra. Brangiomis vien kartinėmis kaukėmis aš skaitau tas, kurių kaina iki 10 eurų. Sutikime, vien kartinis efektas už tokią pinigų sumą turi būti tobulas. Pasakysiu nuoširdžiai, yra kaukių, kurios vertos sumokėtų pinigų: Ellame, Starskin mano mėgstamiausios iš brangių kategorijos.

Pirkti ar ne? Čia jau ne man spręsti, tačiau noriu pasakyti, kad geriausiai pažint su tokio tipo kaukėmis pradėti nuo geriausių, tada ir rezultatas bus po pirmo naudojimo.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig