2018 m. vasario 21 d., trečiadienis

MAC Frost On And On


Na, negaliu aš praeiti ne pro vieną MAC naujieną, nuoširdžiai, negaliu. Nors aš daugu labai daug MAC priemonių testavimui, rankos vistiek kažką prigriebia prie MAC stendo ir neša prie kasos. Taip buvo ir su MAC Frost On And On lūpų dažu, kurio atspalvis labai labai neįprastas, o efektas ant lūpų vertas Oskaro premijos.










Mano nuomonė:

O kokios spalvos Jūs tikėjotės? Juodos? Žalios? Oh, tikrai ne, MAC Frost lūpų dažų serija labai specifinė, spalvos nėra super pigmentuotos, o limituoto leidimo serijos blizgučiais labai labai dideli. Toks įspūdis, kad kiekvienas blizgutis jaučiasi ir užsikabina už lūpų oda kaip dažai lūpas. Nemalonus jausmas? Tikrai taip, tačiau už tokią nerealią spalvą atleidžiu bet ką. Negalvokite, kad spalva ant lūpų solo, jeigu naudoti tik lūpų dažus, atspalvis net nepermuša lūpų pigmento, yra tik labai dideli žalios spalvos blizgučiai, aš naudojau tamsiai rudos spalvos matinį pieštuką kaip pagrindą, galima naudoti MAC Retro Matte Diva arba Sin atspalvius, tada tas duohrominis efektas atrodo dar efektyviau.
Ar aš galiu rekomenduoti tokio atspalvio lūpų dažus? Jeigu darote vakarinius makiažus, mėgstate išskirtinumą ir blizgučius, tada taip, jeigu blizgučiais ne jūsų istorija, geriau pasirinkite klasikinius MAC lūpų dažus, jie tikrai nenuvilia ir patinka daugumai.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig