2018 m. kovo 28 d., trečiadienis

L'ORÉAL Smooth Sugars Glow Scrub Veido šveitiklis


Apžiūrėjus savo blogą supratau, o kur atsiliepimai apie jau išbandytas kosmetikos priemones? Kur? Pati net nežinau, bet nuotraukos padarytos, priemonės išbandytos, o tekstų ir atsiliepimų bloge vis nėra. Rytoj suplanavau pasakoti apie naują parduotuvę ir maisto pristatymo servisą, tai šiandien reikia  pasistengti kaip senais gerais laikais. Nuoširdžiai mąstau apie trečią įrašą, bet kol kas apie 
L'ORÉAL Smooth Sugars Glow Scrub Veido šveitiklį, kurį gavau dovanu iš Darjos.



Švelnus šveitiklis veidui ir lūpoms su 100 % natūralios kilmės cukrumi ir vynuogių kauliukų aliejumi akimirksniu išryškina odos skaistumą, lygumą ir švelnumą. 3 rūšių cukrus (rudasis, rusvasis ir baltasis) giliai, bet švelniai nušveičia odą. Vynuogių kauliukų aliejus su vitaminu E suteikia veidui švytėjimo. Taičio Gardenijų aliejus apsaugo odą nuo blausumo. Aliejinių kopūstpalmių uogos padeda švelniai išlyginti odos paviršių.

Rezultatas: oda akimirksniu švari, lygi ir švytinti. Po savaitės odos tekstūra atrodo lygesnė. Naudojant nuolat oda atrodo atsigavusi ir švelni lyg kūdikio.

Naudojimas: sausais pirštais nedidelį priemonės kiekį užtepkite ant sausos odos. Uždarykite indelį. Sudrėkinkite odą šiltu vandeniu ir švelniai pamasažuokite veidą ir lūpas. Netepkite akių srities. Nuplaukite priemonę šiltu vandeniu. Naudokite 3 k. per savaitę. Laikykite sausoje vietoje, saugokite nuo vaikų, nevalgykite. Nenaudokite suskilinėjusioms lūpoms. Patekus į akis, nedelsdami kruopščiai praskalaukite vandeniu.






Mano nuomonė:

Dievinu veido šveitiklius, tačiau ne bet kokius, o būtent pagamintus cukraus pagrindu. Kiek turiu tokių savo kosmetinėje? Nei vieno. Būtent apie tai pasakiau Darjai ir per Riga Fashion week, kai Darja apsilankė pas mane svečiuose, gavau išsvajotąjį šveitiklio įpakavimą. Aš labai seniai pastebėjau lentynose L'oreal naujienas, šiais metais naujienų labai daug, tačiau šių šveitiklių nepastebėti neįmanoma. Aš likau nuoširdžiai patenkinta molio kaukėmis, dar viena užsiliko mano vonioje, kai pabaigsiu nusipirksiu naujieną mėlynos spalvos, o kol kas apie šveitiklius. Mano akimis 'skaniausiai' atrodė žalios spalvos šveitiklis su kivių ekstraktu, tačiau man veidą reikia maitinti, juk pavasaris, taip trūksta saulės, gero oro ir veido drėkinimo, pridėkite keliones, kondicionerius, vėją ir makiažus pas vizažistus fotosesijoms. Šitas šveitiklis mane labai išgelbėjo, aš jį naudojau kiekvieną rytą duše, kai norėjau atgaivinti savo pavargusią nuo makiažų odą. Šveitiklio konsistencija labai švelni, tepasi ir masažuojasi puikiai, idealiai tinka naudoti lūpoms. Po naudojimo veidas lygus ir pamaitintas, aš net negalėjau patikėti rezultatu. Mano odą gyrė net vizažistai ir prašė pasakyti paslaptį. O paslaptis labai paprasta, šitas šveitiklis duše ir lakštinė veido kaukė, 10 minučių pagulėti ramiai įjungus muziką, gera nuotaika ir tobula veido oda garantuota.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad L'oreal veido priežiūros priemonės nenustoja stebinti savo kokybe, aišku, kainos nėra mažos, tačiau rezultatas tikrai to vertas, išbandykite.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig