2018 m. kovo 29 d., ketvirtadienis

Nišinė kvepalų oazė Kristiana (PC Panorama)


Sveiki, mano brangieji, šiandien šnekėsime apie išskirtinumą, o jeigu tiksliau, apie nišinius kvepalus. Noriu pranešti labai džiugią žinią, PC Panorama atsidarė labai didelė Kristiana nišinių kvepalų parduotuvė. Man atiteko garbė sudalyvauti parduotuvės atidaryme ir susipažinti su asorimentu, bei unikaliais aromatais.


Pastoviai sakau, kad jūsų kvepalų aromatas turi būti išskirtiniu, pasakyti apie Jus žymiai daugiau, nei Jūs patys pasakote per pirmą susitikimą. Aš turiu labai didelė nišinių kvepalų kolekciją, dažniausiai savo kvepalus vadinu 'prisiminimais buteliuke', nes kiekvienas kvapas primina apie vieną arba kitą gyvenimo etapą: vieni kvepalai apie metus praleistus Čiurlionio dailės mokykloje, kiti apie ateinantį pavasarį ir kelionę į Italiją, kur apelsinmedis įgauna visai kitokį aromatą, dar kiti dvelkia seksualumu, tai prabangių šilkinių rankų darbo apatinių aromatas, kuris skamba labai arti kūno, jis kiek šaltesnis, bet toks prabangus....  Dar vieni mano turimi kvepalai skirti verslo susitikimams, nes tai medienos, vyšnių ir prinokusių slyvų aromatas, kuris parodo mano kaip blogerės charizmą, charakterį ir pabrėžia išsskirtinumą. Aš galiu pasakoti valandų valandas apie savo kolekciją, tačiau geriau vieną kartą apsilankyti nišinių kvepalų parduotuvėje ir išsirinkti savo aromatą. Aš irgi kažkada pradėjau vos nuo vieno buteliuko.... dabar negaliu sustoti. Aš niekada neskirstau kvepalų pagal gamintojus, nors gamintojus puikiai žinau ir dar geriau žinau, ko iš kiekvieno galima tikėtis, kokių natų galima tikėtis iš Tom Ford, o kokių iš Creed ir Rance.
Mano rekomendacija, palikti pagaliau masinę kvepalų gamybą ramybėje, Chanel nuostabūs kvepalai, niekas nieko nesako, tačiau aš už išskirtinumą, todėl skirkite kelias valandas pirmai pažinčiai su nišą, manau iš Jūs galėsite atrasti savo 'prisiminimus buteliuke', būtent tuo nuoširdžiai ir linkiu. Susitinkame PC Panorama, Kristiana nišinių kvepalų salone.



























SHARE:

1 komentaras

  1. būna sunku išsirinkti ir sau kvepalus, ir draugei.. bet todėl ir turim ne po vieną buteliuką, norisi vis kažko naujo ir naujo :) labai patiko ziuzi.lt nišinių kvepalų pasirinkimas, tiziana terenzi nauji kvapai superiniai

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig