2018 m. kovo 30 d., penktadienis

MAC Lipglass (spalva Please Me)


Labas rytas, mano brangieji, žiūriu aš pro langą ir negaliu patikėti, sninga. Rimtai, sninga. Kodėl? Kur pagaliau mūsų pavasaris? Vat todėl ir nesinori rašyti apie pavasario kolekcijos, nes nėra nuotaikos. Koks pavasaris, kai vėl ištraukiau UGG batus? Vienu žodžiu, kol toks permainingas oras, man labiau norisi nude ir kiek švelnesnių atspalvių lūpų dažų ir blizgių. Mano kolekcijoje, pasirodo, daug nude spalvos MAC lūpų dažų, naudoju juos labai dažnai, tikriausiai dažniausiai už ryškesnius atspalvius, nes ryškūs tinka tik vakarėliams ir renginiams, o jeigu šnekame apie kiekvienos dienos makiažą, traukiame iš kosmetinės blizgius ir kreminius nude spalvos lūpų dažus. Pasakysiu nuoširdžiai, likau neapsakomai patenkinta, kai savo dovanų maišelyje po Polhem naujų pristatymo vakarėlio radau MAC Lipglass (spalva Please Me). Dievinu MAC lūpų blizgius, na o apie spalvą net šnekėti nereikia.




Lūpų blizgesys
Išskirtinis lūpų blizgesys parduodamas įvairių spalvų, kurios itin spindi ir atrodo lygios tarsi stiklas arba subtiliai spindi. Sukurtas naudoti vieną, ant lūpų pieštuko arba lūpų dažų – tai puikus produktas ilgalaikiam blizgesiui užtikrinti. Jis pigmentuotas, itin blizga ir gali suteikti subtilią arba dramatiškai atrodančią spalvą. Jame yra simondsijų aliejaus, kuris suminkština ir kondicionuoja lūpas.






Mano nuomonė:

Kodėl man patinka MAC lūpų blizgiai? Nes jie lipnūs. Aišku ne visi, tačiau dauguma net labai lipnios konsistencijos. Dauguma pasakys ne, lipnūs nepatinka. O aš jau puikiai žinau, lipni blizgesio tekstūra užtikrina sodresnį atspalvį ir ilgesnį išsilaikimą ant lūpų. MAC Lipglass (spalva Please Me) tobulai rudai-rožinio atspalvio, puikiai padengia lūpas, tačiau paryškina visus šerpetojimus ir sausas vietas. Konsistencija lipni, tačiau rezultatas su pieštuku išsilaiko apie geras 4 valandas. Logiška, jeigu valgai, blizgis susivalgo greičiau. Prieš naudojimą labai rekomenduoju atlikti lūpų šveitimo procedūrą, tada lūpų blizgis pasidengs plonu ir gana gražiu sluoksniu. Na ir dar vienas patarimas, plaukus geriau surišti, nes lipnus blizgesys, vėjas ir plaukai gali sugadinti nuotaiką labai ilgam.
Ar rekomenduoju? Puikiai žinau ko galiu tikėtis iš MAC blizgių, todėl aš rezultatu ir pačiu lūpų blizgesiu esu labai patenkinta, jis tapo vienas iš mano mėgstamiausių, bet jeigu lipnios tekstūros ne jūsų istorija, geriau nereikia, rinkitės matinius MAC nude spalvos lūpų dažus.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig