2018 m. kovo 8 d., ketvirtadienis

Su Moters diena


Labas rytas, mano brangieji, sveikinu su moters diena visas savo blogo skaitytojas. Nors už lango ne velnio ne pavasaris, o man forografuoti drabužių derinį buvo super šalta, mano širdyje vistiek pavasaris, nors ir peršąlu pastoviai. Puikiai suvokiu vieną paprastą dalyką, mada ir orai Lietuvoje du nesuderinami dalykai. Ką aš norėjau parodyti Jums, mano brangieji, tobulą Karen Millen suknelę, kurią nusipirkau vinted.lt už labai juokingus pinigus.



Tikriausiai jau pastebėjote, mano drabužinėje atsirado labai daug gražių, brangių ir vardinių drabužių. Pagaliau atėjo suvokimas, kad drabužį (aš šneku apie klasikinio kirpimo sukneles, paltus ir kokybiškas rankines) mes neperkame vienam sezonui. Taip, jeigu pirkti iš ZARA, drabužis kartais ir vieno sezono neatlaiko, bet jeigu investuoti kiek daugiau, drabužis tarnauja labai ilgai. Klasikinius modelius labai lengva derinti ir jie tikrai neatsibosta. Būtent todėl mano drabužinėje atsirado ši nuostabi Karen Millen suknelė, prisipažinsiu, aš ją pirkau į Riga Fashion Week. Planuoju derinti su baltos spalvos kojinėmis ir kiek kitokia avalyne, vietoje beretės bus sportinio stiliaus kepurė, vietoje juodos spalvos šilkinių marškinių - balti vyriški marškiniais su padidintais pečiais. Patikėkite, suknelė atrodys visiškai kitaip nei dabar. O dabar?  Dabar man labai patinka tobulai priderintos raudonos spalvos detalės ir prancūziško stiliaus poskonis.








Suknelė - Karen Millen
Palaidinė - ZARA
Avalynė - Mango
Rankinė - Furla
Akiniai - Marc Jacobs












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig