2018 m. kovo 31 d., šeštadienis

Wolt - maisto pristatymo servisas ir jūsų nauda 6 EUR pirmam pristatymui


Labas rytas, mano brangieji, šiandien iš ryto noriu papasakoti apie Wolt maisto pristatymo į namus programėlę, apie mano patirtį ir apie tai, kaip atradau skaniausias picas. Kas tingi skaityti, tiesiog palieku savo kodą LTBEAUTY, su kuriuo gausite net 6 eurus savo pirmajam pristatymui.

Wolt restoranų ir skirtingo maisto pasirinkimas labai labai didelis, nuo picų, azijietiško ir kiniško maisto iki  indiškų užkandžių ir picų, o kur dar desertai.  Vienu žodžiu, kiekvienas atras tai, ką mėgsta, patikėkite. Užsakymo pagaminimo ir pristatymo laikas užtrunka iki 70min, bet aš gyvenu užmiestyje, tai yra normalu, aš jau įpratus. Jeigu jūsų lokacija centras arba Senamiestis, maisto pasirinkimas labai labai didelis, o pristatymo laikas trumpėja akimirksniu.



Savo pirmajam užsakymui aš gavau 6 Eurus, noriu priminti kad su kodu LTBEAUTY ir tu gali gauti net 6 eurus savo užsakymui.

Aš užsakinėjau maistą 5 kartus, vieną kartą burgerius iš Bar Be Que Burgers ir visus likusius kartus Brooklyn Brothers picas, nes tai skaniausios picos, kurias galima gauti į namus, patikėkite, aš išbandžiau labai daug skirtingų variantų.

 Apie tai, kad Brooklyn Brothers picos mano nauja meilė, nežiūrint į tai, kad laikausi dietos, du gabaliukai picos mano. Jeigu tai maisto nuodėmė, tegul ji būna tobula, o šitos picos tikrai vertos nuodėmės. Jau spėjau rekomenduoti būtent jas keliems savo draugams, visi liko labai patenkinti tiek skoniu, tiek kokybe.






Bar Be Que Burgers man patiko, noriu pagirti juos už tobulai iškepta medium mėsą, už kiek aštresnį skonį ir tobulai skanų padažą. Kodėl neužsakinėju daugiau? Nes burgeriai toks maistas, kuri reikia valgyti vietoje, net per kelias minutes pomidorai ir padažas ištyžta, bandelė praranda savo traškumą ir tampa pramirkusi padažo.






Būtent todėl aš vėl grįžau prie picų, puikiai žinau ką valgysiu šiandien per pietus. Noriu išbandyti dar su BBQ padažu ir su vištiena, vienu žodžiu, jie siūlo net vegeratiškus ir vegaiškus picų variantus. Ne, aš už mėsą, bet jeigu aktualu, mano draugė Milda sakė, kad pica tobulo skonio.



Sunku šnekėti apie maistą, kai laikaisi dietos ir labai derini maistą ir porcijas, bet vieną kartą per savaitę aš sau leidžiu būti 'bloga mergaite' ir suvalgyti kelis picos gabaliukus, o ne sveikas salotas su virta vištiena. Aš manau, gal ir neverta stengtis, žiūrint pro langą susidaro toks įspūdis, kad pavasaris neateis niekada, todėl kodėl gi neužsakius didelę picą?
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig