2018 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Scottish skirt


Labas rytas, mano brangieji, kol visa aplinka švenčia Velykas, aš vis mastau, kaip prasmingai panaudojus išeigines ir padaryti kaip įmanoma daugiau, nei noro tokiu oru kažkur tampytis nėra visai.  Taip, taip, mes švęsime Velykas tik kitą savaitę, o tieks, kas švenčia dabar, siunčiu šiltus linkėjimus. Pradėsime nuo drabužių derinio, kuris tobulai tinka tokiam orui. Atrodo ir pavasaris jau atėjo, bet šalta ir drėgna, todėl kojas geriausiai laikyti šiltai, pasirinkti Scottish vilnonį sijonuką ir šiltesnį megztinį, svarbiausiai, kad visa tai žiūrėtųsi stilingai.



Dievinu Vintažines Humanas, būtent ten man pavyko nusipirkti kelis Scottish tipo sijonus, jie labai gražūs, kokybiški ir labai šilti. Pridėsiu tik tiek, kad kainos buvo labai juokingos, nes, tikriausiai, mažai žmonių sugalvos kaip juos galima priderinti ir dėvėti realiame gyvenime. Pirmoji mintis, kai aš juos įsigijau, nešiosiu su raudonos arba tamsiai žalios spalvos golfu. Viskas kaip ir gerai, tik ne vienas paltas, paltukas, puspaltis netinka, striukės irgi nelabai, geriausias variantas - odinės trumpos striukės arba Aviator jacket. Kol pavasaris dar neatėjo ir odinės striukės vis laukia savo šlovės valandos drabužinėje, aš nusprendžiau elgtis praktiškai ir rengtis šiltai, na kiek jau galima sirgti?. Supratau du paprastus dalykus, turi būti šilta ir patogu. Šiltas megztinis, vilnonis sijonas (man Instagrame rašė komentarus, kad megztinį nereikia sukišti viso. Jeigu tai sijonas ir megztinis, tikrai taip, bet jeigu mes užsidedame Aviator jacket ant viršaus, jis dar pastorina juosmenį, todėl  man paprasčiau sukišti megztinį ir jaustis patogiai ir šiltai, plius nuo to laiko, kai aš nusipirkau sijoną, aš gerokai sulieknėjau, todėl sijonas jau krenta, megztinis kiek pagerina situaciją) ir šilti natūralaus kailio ilgaauliai. Mano ilgaauliai su labai ilgą istoriją, juos pirkau labai labai seniai, bet tai klasikinis Gucci modelis, kurį galima sutikti parduotuvėse iki šiol, tik mano batų šviesus padas nuo druskos kiek patamsėjo, bet tai smulkmenos, svarbiausiai, patogu, šilta ir neslidu. Norisi, kad pagaliau mada taptų kiek šiltesne ir patogesne. Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad nebūtinai reikia išleisti kosmines sumas savo drabužiams, nebūtinai reikia pirkti Burberry ir Velntino, svarbiausiai, reikia turėti skonį ir mokėti derinti drabužius, nuo to reikia ir pradėti. Kai visiškai nebuvo pinigų, aš pirkdavau drabužius tik Humanuose ir labai laukdavau siuntų iš kiniečių parduotuvių, nuoširdžiai galvoju, kad būtent tada atrodžiau kur kas drąsiau ir stilingiau, bet mano širdį užvaldė klasiką, nieko sau negaliu padaryti.








Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Sijonas - Humana vintage
Megzztinis - H&M
Striukė - Ralph Lauren
Rankinė - Furla
Pirštinės - Bershka
Avalynė - Gucci














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig