2018 m. balandžio 5 d., ketvirtadienis

Douglas All About Brow Palette


Tęsiame atsiliepimų temą ir jūsų dėmesiui Douglas All About Brow Palette. Puikiai žinote, Douglas dekoratyvinė kosmetika mane kol kas nesugebėjo sužavėti, nors veido priežiūros priemonėms aš galiu dainuoti meiles dainas. Po vieno iš renginių, savo dovanų maišelyje aš radau antakių paletę. Juokais, juokais, tačiau antakių paletės su trafaretais antakių formai, pas mane dar nebuvo. Aišku, aš labai norėjau išbandyti paletę juo skubiau.











Mano nuomonė:

Nuomonė kiek dvejopa, todėl pasakoti pradedu nuo pačios pradžios. Anksčiau, aš naudojau tik šešėlius antakių formos paryškinimui, nes forma buvo gera. Nežinau, ar tai pilnatis, ar man ranka sudrebėjo, bet su mano antakių forma kažkas negerai, aš tai jaučiu. Reikia duoti jiems laiko ataugti ir tada bandyti taisyti, bet kol kas norisi kiek griežtesnių linijų ir tam aš naudoju tik pieštuką. Būtent todėl, išbandyti antakių trafaretus formos koregavimui man buvo be galo įdomu, viskas veikia labai gerai, aš supratau savo klaidą, bet kol kas taip... Trafaretams dedu labai didelį pliusą, nes formos labai skirtingos, nuo plonų iki storesnių, natūralesnių antakių. Labai patiko didelis veidrodis ir pati dėžutė, kokybiška ir ją malonu laikyti rankose. Visiškai nepatiko pincetas, kuris netinkamai naudojimui visai. Mano nuomone, geriau vietoje nevykusio pinceto būtų dar viena šepetėlis, nes šepetėlis antakių formai piešti yra, o higlighteriui ir vaškui nėra. Pirštais tepti? Su savimi turėti dar kelis šepetėlius? Logikos jokios. Dar vienas pliusas - antakių šešėlių spalvos, jos nėra super pigmentuotos, todėl labai ryškios spalvos antakiai tikrai nesigaus, ir ačiū Dievui. Patiko ir higlighteris su šviesios spalvos pudra, kuri skirta vizualiai koreguoti antakių formą ir pakelti antakį. Vaškas kiek per minkštas ir palieka žymes ant antakių, o gal tiesiog gamintojas nepasirūpino tinkamu šepetėliu, kad aš galėčiau panaudoti šią priemonę pagal paskirtį ir tinkamai. Vienu žodžiu, pliusų žymiai daugiau, todėl galiu rekomenduoti drąsiai. Douglas All About Brow Palette patiks toms, kas nori neryškių antakių ir turi vilties koreguoti formą.


PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig