2018 m. balandžio 6 d., penktadienis

Riga Fashion Week (day 3)


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pradėsime nuo mados, noriu pasidalinti savo drabužių derinuko nuotraukomis, ką aš pasirinkau Riga Fashion Week (day 3). Per dvi dienas taip pavargau nuo ilgų suknelių ir glamūro, norėjosi kelnių ir marškinių, tiesiog tam, kad būtų patogu. Manęs labai dažnai klausia, kiek drabužių derinių aš vežuosi su savimi? Jeigu reikia keturių variantų, aš turiu šešis, su sąlygą, kad galėsiu dar išsirinkti ką nors iš dizainerių show room'ų.

Drabužių pasirinkimas dažniausiai priklauso nuo nuotaikos ir renginių vietos. Sutikite, visai nesmagu per visą miestą tampytis su ilga sukne ir Louboutin aukštakulniais, reikia būti visai be proto. Būtent todėl, ilgai negalvojus, trečiai dienai aš pasirinkau kelnes ir vyriškus marškinius. Aš jau pasakojau bloge, kad nėra nieko geriau, nei vyriški marškiniai, patikėkite, išbandyti visi įmanomi variantai. Labai rekomenduoju per išpardavimą apsilankyti vyrų skyriuje ir apžiūrėti asortimentą, S dydžio marškinių niekas neperka, būtent todėl mano drabužinėje atsiranda vis daugiau vardinių marškinių ZARA drabužių kainomis. Negaliu nepagirti ir man atlikto Urban Decay makiažo, ilgai galvojau, koks jis turi būti, kol nesupratau, akys turi būti ryškiai raudonos spalvos, o lūpos visiškas nude. Man atrodo, makiažas sudaro 80% viso šio įvaizdžio. Sutinkate?








Marškiniai - GF Ferre
Kelnės - Bershka
Avalynė - MiuMiu
Rankinė - Furla
Makiažas  - Urban Decay, Laura Rence

Nuotraukos - Justina Snøw









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig