2018 m. balandžio 5 d., ketvirtadienis

got2b Fresh it Up sausas plaukų šampūnas


Labas rytas, mano brangieji, vakar po pristatymų tiesiog negalėjau ir neturėjau jokio noro nieko daryti, o jeigu nėra noro, geriau nieko ir nedaryti. Oras buvo toks nuostabus, kad aš jau spėjau ištraukti iš spintos visus aukštakulnius ir sukneles, o šiandien manęs laukia siurprizas.... lietus. Teisingai, neprigalvok, Alionuska, iki pavasario dar toli. Šiandien atsikėliau su labai gera nuotaika, todėl pradėsiu nuo atsiliepimų apie jau išbandytas kosmetikos priemones, o jeigu tiksliau, nuo geriausio iš geriausių got2b Fresh it Up sauso plaukų šampūno.







Mano nuomonė:

Visi mes naudojame sausus plaukų šampūnus, dažniausiai visi, nes o ką daryti, jeigu laiko atgaivinti šukuosenai visai nėra? Logiška, labai logiška ir sutaupo laiko. Aš jau buvau susitaikius, kad rinkoje apart Batiste sausų šampūnų, aš nieko geresnio nerasiu. Mano keli bandymai būti neištikimai Batiste nepavyko, šampūnai buvo ant tiek tragiški, kad noras bandyti kažką dar,  dingo be žinios. Pilnai sutinku, galima nusipirkti brangesnį sausą plaukų šampūną, sumokėti virš 20 eurų ir laukti stebuklo, bet stebuklo galima ir nesulaukti, patikėkite, turėjau aš savo arsenale Alterna. Neseniai gavau visą dėžę Schwarzkopf mass market plaukų priežiūros priemonių, mane sudomino sausas šampūnas ir ryškių atspalvių purškiamieji plaukų dažai. Wowww, kaip aš džiaugiuosi atradus got2b Fresh it Up, kokio jis tobulumo. Pradėsime nuo pliusų: priemonės aromatas nėra super stiprus (aš nuoširdžiai nenoriu, kad mano sauso šampūno kvapas konkuruotų ir užgožtų kvepalus), šampūnas nepalieka baltų miltelių ant plaukų šaknų, susigeria akimirksniu, suteikia plaukams purumo ir apimties nuo pat šaknų. Mano plaukai net pradėjo man labiau patikti, galvoju, kažkas čia ne taip, nes absoliučiai nieko nedariau, o pasirodo, tai got2b Fresh it Up efektas. Labai rekomenduoju išbandyti, garantuoju, liksite labai patenkinti, ypač, jeigu ieškote priemonės, kuri antrą dieną suteiktų jūsų plaukams purumo. Pasakysiu dar daugiau, mano plaukai (kažkoks stebuklas, ne mažiau) tobulai atrodo ir trečią ir ketvirtą dieną po plaukų plovimo. Ne, taip niekada nebuvo, todėl labai džiaugiuosi atradau tobulą priemonę už labai mažą kainą.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig