2018 m. balandžio 3 d., antradienis

Lancome pavasaris


Aš nusprendžiau, kad pavasaris neateina tik todėl, kad pas mane vis dar laukia savo eilės Lancome pavasario kolekcijos naujienų nuotraukos. Taip, aš irgi žiūrėjau orų prognozę, laukiu nesulaukiu šilumos ir saulės, o kol laukiu, ištraukiau visas savo gražiausias pavasariškas sukneles. Bet grįžtame prie naujienų, jų tikrai labai labai daug: kelios kreminės pudros (aš dar nespėju išbandyti visų, todėl apie kreminę pudrą pašnekėsime kiek vėliau bloge), tobulų šešėlių paletė, kreminiai skaistalai ir lūpų dažai.




Lancome vis moka stebinti naujienomis ir spalvomis, per kelis metus iš labai klasikinio ir skirto moterims virš 35, Lancome padarė labai didelį žingsnį ir tapo prieinamu ir suprantamu jaunimui. Atsirado labai daug naujienų, spalvų, tekstūrų ir net logotipas "Rožė" atrodo kur kas kitaip, jaunatviškiau sakyčiau. Pavasario kolekcija pakerėjo mane nuo pirmo žvilgsnio, kas, jeigu ne aš mėgsta atspalvius, kas, jeigu ne aš, galiu padaryti tobulą ryškų makiažą. Atidarius šešėlius net nesitikėjau tokių neoninių atspalvių. Pigmentacija tokia, lyg tai būtų ne liuksas, o profesionalams skirti tarkim Urban Decay šešėliai. Visos spalvos tokios gražios, tačiau reikia prisiminti, kad geriausiais tokios tekstūros šešėlius (blizgius arba su labai daug shimerio) aplikuoti pirštais, taip spalva ant akių atrodo intensyviau, o blizgučiai byra mažiau. Be dideliu pastangų aš padariau labai ryškų ir pavasarišką įvaizdį. kelis žodžius noriu pasakyti apie skaistalus, kurie yra macarons formos, vienas macarons - skaistalai, kitas - kempinė. Aš tokius dalykus labai mėgstu tepti pirštais arba kabuki tipo šepetėliu. 















Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad labiausiai patiko Lancome šešėlių paletė, antroje vietoje Teint Miracle kreminė pudra. Geriausi iš geriausi ir mano mėgstamiausi iš Lancome: Genefique serumas, La Vie Est Belle limituoto leidimo kvepalai, Monsieur Big blakstienų tušas ir priemonės antakiams. Toks mano Lancome pavasaris, kol rašiau įrašą, išlindo saulė, tikriausiai aš buvau teisi, viskas, darbas padarytas, pavasaris jau ne už kalnų....




Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

PR sample


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig