2018 m. birželio 23 d., šeštadienis

Garnier Pure Charcoal Black Tissue Masks


Oi, būtent šitas Garnier kaukes norėjosi išbandyti labiausiai. Šnekant apie lakštines greitojo poveikio kaukes noriu pasakyti, kad dažniausiai jos visi pagamintos pagal Azijoje sukurta technologiją, poveikis plius minus vienodas (drėkinimas, stangrinimas, maitinimas), spalvos labai įvairios (nuo gyvūnų iki įvairiausių atspalvių), tik kaina dažniausiai būna skirtinga. taip, pats kaukės pluoštas ir įtakoja kainą, nes silikoninis negali kainuoti tiek, kiek tiesiog popierinis prisotintas veikliųjų medžiagų. Taip kodėl būtent Garnier taip suintrigavo būtent mane? Nes gamintojas teigia, kad kaukės kartu su drėkinimu, bei odos maitinimu, sutraukia poras ir suteikia veidui matiškumo.



GARNIER SKINACTIVE JUODOSIOS LAKŠTINĖS KAUKĖSPURE CHARCOAL
VALYMO IR DRĖKINIMO DERMĖ

Po sunkios savaitės veido odai trūksta gaivos, jautiesi nepatogiai, ryškiai matyti išsiplėtusios poros... Jeigu oda atrodo nešvari, ją reikia išvalyti. Tačiau valoma oda dažnai išsausėja.

Į PAGALBĄ SKUBA GARNIER
Garnier SkinActive Charcoal siūlo išvalyti ir sudrėkinti odą: Pure Charcoal Black Tissue Masks – tai naujos anglimi praturtintos lakštinės veido kaukės, kurios vienu metu ir valo, ir drėkina odą. Viena kaukė, kurią palaikysi ant veido vos 15 minučių, atstoja savaitę drėkinamojo serumo naudojimo*!
Pagaliau tai įmanoma. Ne tik švari ir sveika, bet ir sudrėkinta bei švytinti oda! Azijoje sukurta lakštinių kaukių technologija odos priežiūros srityje sukėlė tikrą proveržį. Šių kaukių nauda dvejopa: jos valo ne sausindamos, o drėkindamos odą.
Siūlome dviejų rūšių juodas lakštines kaukes: Purifying and Hydrating Pore-Tightening ir Purifying and Hydrating Mattifying.




Mano nuomonė:

Kada aš dažniausiai lepinu savo veido odą tokiomis kaukėmis? Labai teisingai, prieš renginius. Kokio rezultato aš tikiuosi? Drėkinimo (tam, kad kiek sunkesnės tekstūros kreminė pudra teptųsi lengviau), tačiau, kaip ir sakiau įrašo pradžioje, gamintojas teigia, kad po kaukių naudojimo poros bus vizualiai mažiau matomos, o veidas išliks matinis. Skamba beveik neįtikėtinai, nes veido matiškumas per renginius vasarą gana svarbus dalykas. Aš testavimą pradėjau nuo poras sutraukiančios Garnier kaukės, pati kaukė juodos spalvos, puikiai priglunda prie veido, gerai prisotinta veikliomis medžiagomis (likučiai nebėga, bet geriausiai su tokiomis kaukėmis tiesiog pagulėti, o ne bandyti dar kažką daryti, pvz nagus lakuotis prie renginį ;-)) 
Ar rezultatas buvo toks, kokio aš tikėjausi? Labai arti to, ką žadėjo mums gamintojas. Po vieno kaukės poros buvo mažesnės, užtepus ant viršaus poras mažinantį serumą rezultatas man patiko dar labiau, o nuo kitos makiažas išsilaikė ilgiau (taip, aš naudoju proginiams makiažams ir pagrindą, ir matiškumo suteikiančią pudrą, todėl sunku pasakyti kiek padėjo kaukė). Pasakysiu dar daugiau, matiškumo suteikiančias kelias kaukes aš dar nusipirkau papildomai. Kaina nėra didelė, o rezultatas man labai patiko, juolab aš tokias kaukes naudoju gana dažnai. 
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, atrodo smulkmena, o rezultatas tikrai vertas dėmesio.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig