2018 m. birželio 26 d., antradienis

Jos didenybė - modernioji klasika


Labas rytas, mano brangieji, jau antradienis, oras už lango bjaurus, man reikia nueiti iki pašto (po atostogų aš labai stengiuosi vaikščioti pėsčiomis daugiau) ir namuose pasibaigė kavos pupelės. Taip, taip, mano rytas neįmanomas be geros kokybės kavos ir pusės stiklinės apelsinų sulčių. Kas dar atsitiko blogo? Penktadienį aš peršalau ir beveik visą savaitgalį gulėjau namuose. Aaaa, tiesą, vakar iš Garnier gavau saulės linijos kūno priežiūros priemones. Tai dar kartą priminę apie pasibaigusias atostogas ir norą kažkur išvažiuoti (kažkur, tai ten kur šilta ir jūra). Kaip sako mano viena draugė, noriu jūros vakarienei. Kaip pakelti nuotaiką sau ir sumotyvuoti skaitytojus? Įkelti gražias nuotraukas į blogą ir aptarti drabužių derinį.

Modernioji klasika, kas tai yra man? Pranzūcižki mados namai Chanel, Dior ir Lanvin. Jeigu pirmų dviejų mados namų drabužių įpirkti aš vis dar negaliu, tai su Lanvin pasisekė kur kas labiau ir nuostabiausias klasikinis tvidinis sijonas gyvena mano drabužinėje. Derinant tokį sijoną su baltais marškiniais ir juodu švarku gausime labai klasikinius derinius, tačiau man labai norėjosi kiek mažiau įpareigojančio įvaizdžio, todėl be baimės sukišau džinsinį švarką į vidų. Gražu? Man žiūrisi labai gražiai, kaip akcentą naudoju Furlą rankinę, avalynę priderinau prie sijono. Ech, aukštakulniai mano silpnybė, dievinu, tiesiog dievinu. Kelis žodžius noriu pasakyti apie Gianvito Rossi, jie patogūs (palyginant su Jimmy Choo ir Louboutin), nešiojasi gerai ir padas nors ir odinis, tačiau mažiau kaprizingas. Vienintelis minusas, permatomos dalys aprasoja, todėl neužmirškite į savo rankinę įmesti servetėlių.










Švarkas - Versace
Sijonas - Lanvin
Rankinė - Furla
Avalynė - Gianvito Rossi
Akiniai - Marc Jacobs

Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig