2018 m. birželio 13 d., trečiadienis

L’Oréal Paris” plaukų plovimo priemonė “Elvital Low Shampoo”. 3 in 1: šampūnas, kondicionierius ir kaukė


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pradėsime atsiliepimų seriją (nes aš išsimiegojau ir pasiruošus dideliems darbams) nuo L'oreal naujienos,  plaukų plovimo priemonės “Elvital Low Shampoo”. Apie Co Washingą išgirdau dar labai seniai, vieną mano sekama blogerė, kuri gyvena JAV, pastoviai pasakojo, kad idealiausia priemonė šviesiems ir garbanotiems plaukams yra kreminės konsistencijos kondicionerius skirtas galvos plovimui. Skamba neįtikėtinai, tačiau rezultatas tikrai nuostabus.





Mano nuomonė:

Visi mes puikiai suvokiame, kad JAV ir Lietuvoje plaukų priežiūros priemonių kokybė ženkliai skiriasi, todėl norėti tokio pat rezultato, kaip gauna blogerė kitame pasaulio krašte tiesiog neverta. Iš kitos pusės visų plaukai labai skirtingi, kas patinka man, negali patikti visiems iš eilės. O man labai labai patiko, nors aš nuoširdžiai bijojau riebių plaukų efekto. Mano plaukai nėra super pažeisti, galiukai jau atrodo net padoriai (galima ir taip vertinti mano plaukų būklę), todėl aš vis stengiuosi nenaudoti maitinamųjų kaukių ir neapsunkinti mano plaukų. Gamintojas siūlo net kelias "Low Shampoo" versijas:

Elvital Color-Vive Low Shampoo dažytiems, nusilpusiems plaukams. Po šio šampūno plaukai labiau žvilga, spalva atrodo sodresnė bei ilgiau išliekanti.
Elvital Extraordinary Oil Low Shampoo sausiems, nusilpusiems plaukams. Šampūnas gerai drėkina plaukus, jie tampa žymiai glotnesni, švelnesni, labiau suvaldomi.
Elvital Total Repair 5 Low Shampoo pažeistiems, sausiems plaukams. Šis šampūnas atkuria plaukus, jie atrodo sveikesni bei stipresni.

Gal reikėtų pasirinkti šampūną dažytiems plaukams, tada mano plaukų atspalvis nenusiplaus taip greitai, nežinau, bet mano rankos pačios pasiėmė Total Repair šampūno versiją. Jau seniai noriu išbandyti, nes daug kas rekomenduoja ir džiaugiasi rezultatu. Extraordinary Oil priemonių linija stovi mano vonioje gana seniai, naudoti negaliu nes šampūnas ir kaukė taip apsunkina plaukus, kad OMG (o mano plaukai labai sausi).
Grįžtant prie Elvital Total Repair 5 Low Shampoo noriu pasakyti, kad priemonė man labai labai patiko. Jokių pūtų, tai kreminės tekstūros priemonė (alia balzamas), lengvai pasiskirsto ant plaukų, maloniai kvepia. Prisipažinsiu, aš palaikiau priemonę ant plaukų geras penkias minutes. Rezultatas - šilkiniai plaukai, kaip po brangiausios kaukės. Wowwww, tikrai woww. Džiovinant plaukus aš nenaudojau nei šukų, nei tiesintuvo, tiesiog perėjau su aliejumi per galiukus ir viskas. Šilkinių plaukų efektas išsilaikė ir kitą dieną, šaknys nebuvo itin riebios (kaip visada), todėl galiu drąsiai rekomenduoti tokio tipo plovimą sausiems ir normaliems plaukams, riebiems tikrai nepatiks.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig