2018 m. birželio 9 d., šeštadienis

Origins Nature's Power Serum


Labas rytas, mano brangieji, laukiamas nuostabus savaitgalis, o aš tradiciškai nusprendžiau padirbėti. Drabužių deriniai jau įamžinti, parodysiu savo favoritus greitu metu, apie renginius šnekėsime rytoj, na o šiandien jūsų dėmesiui tobulybė iš Origins - Nature's Power Serum.








Mano nuomonė:

Brangieji, kai šis serumas tik pasirodys parduotuvėse labai rekomenduoju nieko nelaukti ir įsigyti, nes geresnės priemonės iš Origins nesu turėjusi. Taip, mano santykiai su Origins veido priežiūros priemonėmis nėra lengvos, daug kas netinka ir nepatinka, bet šitas serumas kažkoks stebuklas. Nepatikėsite, bet vakar net MAC vizažistė pagyrė mano veido odos būklę... Logiška, kad aš jau rašau ne apie makiažą, o apie serumą, nes makiažas geras dalykas, kai veido ir odos būklę tobulą, tada užtenka tiesiog išlyginti veido toną ir sudėti akcentus. Jokio maskavimo, tik sveika ir švytinti oda. Origins Nature's Power Serum gali Jums tai garantuoti. Serumo sudėtyje bambuko ekstraktas, kuris stangrina veido odą su kovoja su matomais senėjimo požymiais. Gamintojas teigia, kad serumas ne tik jauniną veido odą, net ir mažina poras, suteikia vizualų stangrinimo efektą, bei išlygina veido toną ir pakelia ovalą. Galiu pasakyti nuoširdžiai, taip, būtent taip ir yra. 
Serumo buteliukas labai stilingas, žalias, minusas - nesimato serumo likučio. Origins Nature's Power Serum konsistencija labai lengva, priemonė neriebina veido, puikiai stangrina ir kiek drėkina veido odą. Aš jau naudoju serumą kiekvieną rytą ir kartais nuo karto vakare (nes susikaupė tiek naktinių kaukių, kad nežinia, kada ir išbandysiu), rezultatas stulbinamas, patikėkite, todėl labai drąsiai rekomenduoju išbandyti.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig