2018 m. birželio 5 d., antradienis

Schwarzkopf Professional Hyaluronic Moisture Kick BB Hydra Pearl


Labas rytas, mano brangieji, pagaliau po atostogų galiu dirbti pilnu pajėgumu, naujienų tiek daug, kad net sunku suprasti, nuo ko pradėti. Tradiciškai, pradedame nuo geriausių ir geriausių. Per Schwarzkopf Professional naujienų pristatymą mano žvilgsnis sustojo ties vienos iš įdomiausių Hyaluronic linijos priemonių, Moisture Kick BB Hydra Pearl kremo. Man buvo visiškai nesvarbu, ar jis tinka mano plaukų tipui, norėjau išbandyti ir viskas. Smagu, kai norai sutampa su poreikiais, nes tai viena iš geriausių visų išbandytų Bonacure naujienų.







Mano nuomonė:

Schwarzkopf Professional atnaujino savo turimas Bonacure linijas, mums buvo pasiūlyta konsultacija, kurios metu profesionalūs kerpėjai priklausomai nuo plaukų būklės parinko mums tinkamas priemones testavimui. Aš žūt būt norėjau išbandyti Schwarzkopf Professional Hyaluronic Moisture Kick BB Hydra Pearl, nes jo sudėtyje yra hyalurono rūgštis, kuri skirta plaukų drėkinimui. Mano plaukai jau nebe tokie pažeisti, todėl būtent šis kremas su perlais tiko puikiausiai. Taip, aš turiu dar kelias papildomas priemones iš Repair linijos, bet jos man jau per sunkios, tinka tik galiukams ir tai labai dozuotai. Visai kitos reikalas  BB Hydra Pearl, apart to, kad buteliukas su perlais atrodo stulbinamai, rankos pačios pasiima jį nuo vitrinos, priemonė labai lengva, jos neįmanoma padauginti (nebent išspausti visą buteliuką). Priemonė skirta normaliems-sausiems plaukams, aš drįstu sakyti, kad visų plaukų tipams. Po plovimo aš paskirstau du paspaudimus ant drėgnų plaukų ir vieną paspaudimą ant jau išdžiovintų. Mano plaukų galiukai atrodo jau kur kas geriau, jie nesulipę ir atrodo nuostabiai. Labai gailiuosi, kad nepaprašiau daugiau Schwarzkopf Professional Hyaluronic linijos priemonių testavimui, nes manau, kad būtent jie tobulai tiktų mano plaukams kiekvienos dienos priežiūrai.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig