2018 m. birželio 29 d., penktadienis

The Best Beauty Products (vasara)


Gero penktadienio, mano brangieji, kai geras oras, rankos nerašo absoliučiai nieko. Aš manau, labai teisingai, kai vasarą žmonės nedirba, fiesta..... Fiestos norisi ir man, savaitgalį laukia kelionę, mano Instagram Stories visada galima pamatyti daugiau, o šiandien šnekame apie geriausias kosmetikos priemones. Ohhh, kaip seniai tokiom temom nešnekėjau.



Labai noriu pradėti nuo dekotaryvinės kosmetikos, čia tradiciškai dominuoja Urban Decay ir MAC. Nuoširdžiai rekomenduoju įsigyti tobulą UD skaistalų ir bronzantų paletę, ten rasite viską, ko reikia tobulam makiažui. Nors turiu ir matinę Smashbox kontūravimo paletę, dažniausiai naudoju UD.
Labai trumpai apie UD blakstienų tušą, nieko gero, bet ir nieko blogo, dar mano kosmetinėje gyvena Bobbi Brown ir Lancome. Priklausomai nuo norimo efekto, naudoju vis skirtingus. Bobbi Brown užtikrina gražias, tvarkingas ir tobulai atskirtas blakstienas. UD riestas, juodas ir labai ryškias, nes šepetėlis prikrauna masės ties blakstienų augimo linijos, o Lancome kol kas naujiena, komentuoti sunku, todėl atsiliepimas lauks jūsų bloge tik po kelių savaičių.
MAC limituoto leidimo kolekcijos tikrai tobulos, gaila, kad mano rankose nėra šios MAC vasarinės, todėl teko ištraukti praeitų metų. Nuostabi akių šešėlių paletė, kur žalsvi ir pilki atspalviai, plius labai gražus nude spalvos lūpų dažas. Iš dažniausiai naudojamu MAC lūpų dažų negaliu nepaminėti Lady Danger, viskas labai paprasta, būtent šitas atspalvis puikiai dera prie mano rankinės.
Mano kosmetinės naujokai - Estee lauder matiniai lūpų blizgiai, manau jie tikrai gali užsilaikyti ilgam, nes tobulai gražios spalvos ir kreminė tekstūra, kuri nesausina lūpų suteikia jiems išskirtinumo.



Pagaliau aš galiu naudoti Dior Forever kreminę pudrą  ir UD Naked Skin pudrą. Kodėl tik dabar? Nors jos tikrai tobulos, bet tokiooooos tamsios. Čia pasakojimas apie tai, kad ne visada gauni testavimui tą atspalvį, kuris tinka tavo veido odai. Po atostogų praėjo jau gana nemažai laiko, įdegis prasiplovė, todėl vakar teko nusipirkti Catrice pudros šviesintoją. 
Įdegis greičiausiai nusiplauna nuo veido, todėl du kartus per savaitę naudoju Vichy savaimio įdegio kremą, jis nesuteikia veido odai oranžinio atspalvio, nekemša porų ir turi malonu, vos jaučiamą aromatą.
Aš tikiu, kad kartais vieno gamintojo kosmetikos priemones geriausiai naudoti kartu, todėl su nauja Dior Forever kremine pudra naudoju ir Capture Youth serumą.
Rubrikoje "pigiai ir gerai' auksinis medalis ir mano meilė atitenka MIXA veido priežiūros priemonėms, labai patiko tiek kremai, tiek veido valikliai, o vertinant kainą, šie produktai be jokios abejonės tampa mano 'must have'.


Vasarą norisi mažiau laiko skirti plaukų džiovinimui, šukuosenai, tiesinimui ir formavimui. Būtent todėl naudoju Bonacure naują liniją Keratin Smooth. Priemonės apsunkina plauką, jis gražiai krenta ir išryškėja garbanos. Negaliu nepaminėti  Mad about Waves priemonės, kuri suteikia garbanoms dar labiau ryškumo, neriebina ir nesausina plaukų.
Plaukų aliejus ir kiek lengvesnė, negu aliejus priemonė privalo atsirasti jūsų vasaros kosmetinėje, aš naudoju Bonacure Hyaluronic Moisture kremą ir Oil Wonder plaukų aliejų.

Glamglow mano 'must have', nieko nuostabaus, kad prie geriausių atsidūrė veido prausklis. 


Apie celiulitą negalima užmiršti nei vasarą, nei žiemą, todėl aš naudoju Biotherm Firm Corrector kremą, galiu drąsiai dėvėti net trumpiausius sijonus ir laisvai jaustis paplūdimyje. Aišku, tai ne tik vien šios priemonės dėka, negalima užmiršti ir apie sportą, ir apie sveiką mitybą.
Golden Cream iš Pupa suteikia mano kojoms auksinio švytėjimo, o Intensive Tanning kremas skatina įdegį.
Vasaros kvapas - Kenzo World.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig