2018 m. liepos 18 d., trečiadienis

Kiehl's Glow Formula Skin Hydrator


Labas rytas, mano brangieji, nespėjau atsigauti po savaitgalio (ir vėl gerklės skausmas ir peršalimas, kada visa tai jau pasibaigs), jau darbo savaitės vidurys ir savaitgalis jau nebe už kalnų. Iš kitos pusės ir vasaros sezonas jau įpusėjo. Važiuojant į Rygą aš atsakinėjau į vieno žurnalo pateiktus klausimus apie geriausias kosmetikos priemones vasarai. Būtent tada ir susimąsčiau, kas yra mano 'must have'. Vienas iš jų Kiehl's Glow Formula Skin Hydrator.






Mano nuomonė:

Vasarą visiškai nesinori perkrauti veido sunkiu makiažu ir kremine pudra, suteikite veidui švytėjimo su Kiehl's Glow Formula Skin Hydrator. Kodėl man patinka būtent šia priemonė, juk rinkoje tokių labai daug? Įpakavimas tobulas, tai nėra tiesiog kremo indelis, kur reikia pastoviai kišti pirštus, viskas labai higieniška ir apgalvota. Pats kremas lengvos ir nesvarios tekstūros, nėra lipnus ir neapsunkina veido odos. Didelis pliusas - odos drėkinimas, juk būtent drėkinimo reikia po saulės vonių. Negaliu nepaminėti ir nuostabaus labai lengvo aromato, kuris neerzina ir beveik nesijaučia po kelių minučių. Kiehl's Glow Formula Skin Hydrator galima naudoti solo ant veido, o galima maišyti su kremine pudra. Nors gamintojas siūlo maišyti su matinės tekstūros pudromis, aš maišau su Lancome Teint Miracle pudra, rezultatas ant veido man labai patinka. Kreminė pudros konsistencija tampa dar lengvesne, o makiažas vos vos matomu su lengvu glow efektu. 

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig