2018 m. liepos 5 d., ketvirtadienis

Makiažas į FACE Awards Baltics 2018 FINALE


Labas rytas, mano brangieji, vakar vakare Darja atsiuntė nuotraukas, todėl galime pereiti prie pasakojimo apie makiažą į FACE Awards Baltics 2018 FINALE mano padaryto makiažo ir įvaizdžio. Nors labai seniai bendradarbiauju su NYX Professional Makeup atstovais, puikiai žinau, kokius makiažus daro kiti dalyviai ir renginio svečiai, tačiau visgi noriu išlikti savimi. Nemoku aš daryti sunkių ir ryškių makiažų, pilnai sutinku su Egidijumi, kuris sakė, kad svarbiausiai su makiažu jaustis laimingai ir gražiai. Būtent taip ir buvo, nes violetinė ne tik šių metų atspalvis, bet ir mano spalvų favoritas, o kur ieškoti labai ryškių atspalvių kaip ne NYX Professional Makeup.





Makiažą pradėjau nuo veido paruošimo, tam naudojau Angel Veil makiažo pagrindą, kuris suteikia veido odai švelnumo ir maskuoja poras. Aš pasakysiu nuoširdžiai, dažniausiai šį pagrindą naudoju tik su NYX kremine pudra. Aš jau pripratau prie Glow efekto realiame gyvenime ir prie kiek natūraliau atrodančių makiažų, tačiau renginiams vis dar tenka rinktis matiškumo suteikiančius silikoninius pagrindus. 


Mano mėgstamiausia NYX kreminė pudra - Total Control, spalva TF10. Labai maloni ir lengva pudros konsistencija leidžia ją lengvai paskirstyti ant viso veido. Maskavimo efektas - nuo labai lengvo iki pilno, nes pudrą galima sluoksniuoti. Maskuojame paakius su Gotcha covered maskuoliu ir užfiksuojame makiažą su Maybelline master Fix baltos spalvos pudra.



Akių makiažui naudojame UD makiažo pagrindą, taip makiažas išsilaikys ir vakaro pabaigos, o spalvos ant akių atrodys kiek intensyviau.
Dažniausiai mano naudojama paletė - Contour Intuitive, spalva Plum Metals. Labai gražios metalinės chamelioninės spalvos, tobuli ir ryškūs higlighteriai ir visai nevykęs skaistalų atspalvis. Už šešėlių atspalvius šiai paletei atleidžiu viską, labai jau gražus pilkas, žalsvas ir violetinis.



Pagrindinis akcentas - metalinės matinės violetinės spalvos lūpos. Mano favoritas - NYX Professional Makeup Liquid Suede, spalva EGO.



Aš manau, kad gavosi tobulai gerai ir skoningai, kas man buvo svarbu. Mano makiažas tobulai tinka prie suknelės, o apie drabužius mes pašnekėsime jau netrukus.

Nuotraukos Darja (http://luscious-style.com)







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig