2018 m. liepos 26 d., ketvirtadienis

PUPA MILK LOVERS ALMOND MILK AND FLOWERS


Labas rytas, mano brangieji, ketvirtadienis - mažasis penktadienis, tai kai jau pavargai nuo darbo, bet laukia dar viena diena. Kas man padeda susikaupti ir padaryti savo darbą geriausiai? Labai mažos ir svarbios smulkmenos: kakava, mėgstami serialai vakare ir vonios procedūros. Šiandien apie nuostabias PUPA kūno priežiūros priemones pašnekėsime plačiau, juolab, tai jau nebe pirmosios priemonės mano vonioje.






Mano nuomonė:

Dievinu PUPA  kūno priežiūros priemones, ypač Milk liniją. Tai tikrai jau nebe naujiena mano vonioje, turėjau pilną Oat Milk and Vanilla kūno priežiūros priemones, naudojau su tokiu dideliu malonumu, kad OMG, kūno kremas iki šiol stovi mano vonioje, nes jis toks tirštas ir taip taupiai naudojasi, kad sunaudoti iki galo beveik neįmanoma. Dabar man pasisekė kur kas labiau, nes mano testuojamų (šveičiamoji dušo gelio ir vonios putų) aromatas kiek kitoks, mažiau saldus. Tai vyšnių žydėjimo aromatas paskanintas vos pakepintais migdolų riešutais. Priemonių konsistencija kreminė, šveičiamosios dalelės vos jaučiamos ir sakyčiau tai vos ne lengviausias šveitiklio variantas. Vonios putos irgi kreminės tekstūros, naudojasi taupiai, putos labai standžios, o aromatu prisipildo visa vonia. 
Būtent ketvirtadienio vakaras skirtas voniai, putoms, kūno kremams ir kūno šveitikliams. Tai savotiškas atsipalaidavimas ir pasiruošimas penktadieniui. Juk penktadienį negulėsi vonioje, reikia kokteilius mieste gerti. ;-)

PS. PUPA kūno priežiūros priemonių ieškome Kristiana ir Kosmada parduotuvėse.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig