2018 m. rugpjūčio 16 d., ketvirtadienis

Kiehl's Buttermask for Lips


Buvo tiek prieš išeiginių, išeiginių, o rytoj jau penktadienis, o šiandien užsirašiau į sporto treniruotę po atviru dangumi prie Baltojo tilto. Blogas? OMG, kaip gi blogas? Nuotraukų vakar padariau tiek, kad su mano sumažėjusiu darbingumu užteks mėnesiui. Iš kitos pusės, kol yra laikas ir skani kava puodelyje, norisi pasidalinti su Jumis savo nuomone apie neseniai gautą Kiehl's Buttermask for Lips.





Mano nuomonė:

Kai aš atidariau Kiehl's dėžę su dovanomis, apsidžiaugiau labiausiai dėl lūpų kaukės. Dievinu Kiehl's lūpų priežiūros priemones, jos tokios tobulos, kad vertas kiekvieno sumokėto cento. (nors kainos tikrai nemažos). Grįžtant prie Kiehl's Buttermask for Lips norisi pasakyti, kad įpakavimas labai solidus, stiklinis ir jį malonu pasiimti į rankas. Priemonės konsistencija tiršta, vaškas su aliejais, nuo šiltų pirštų prisilietimų, lūpų kaukė tirpsta ir ją galima pasiimti ir aplikuoti ant lūpų. Pas mane kaukė stovi ant staliuko prie lovos, naudoju ją kiekvieną vakarą ir labai džiaugiuosi rezultatu. Sudėtyje kokosų aliejus ir mango sviestas, kurie puikiai maitina išsausėjusių lūpų odą, regeneruoja ir saugo nuo raukšlių. 
Rezultatu aš nuoširdžiai labai patenkinta, todėl rekomenduoju drąsiai.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig