2018 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

Maybelline Super Stay Matte Ink


Man atrodo kad tokių jau nebeliko, kas dar negirdėjo apie Maybelline Super Stay Matte Ink matinius lūpų dažus. Girdėjo visi, spėjo išbandyti dauguma. Aš net pati nustebau, kai parduotuvėje pamačiau akcija, kai vienas atspalvis kainavo vos 5 Eurus. Man atrodo, Maybelline Super Stay Matte Ink tai vienas iš geriausių ir prieinamiausių matinių lūpų dažų variantų. Nors jau visi blogeriai pasakė savo nuomonę, aš vistiek noriu labai trumpai aptarti naujus atspalvius.








Mano nuomonė:

Kai mes šnekėjome apie pirmuosius Maybelline Super Stay Matte Ink, aš sakiau, kad man labiausiai patiko ryškūs atspalviai, nes šviesūs buvo nuoširdžiai tragiški, nebent švelniai rožinis Lover atspalvis,  šviesesni negu 15 užmiršti amžiams. Jie subėgdavo į raukšles ir atrodydavo tragiškai ant lūpų. Mano nuostabai aš gavau naujus nude atspalvius testavimui. Praėjo daugiau nei du mėnesiai, bet dabar aš galiu drąsiai pasakyti, kad spalvos tikrai labai geros. Taip, pamirškime vampyro pilką spalvą ir turėsime tobulus nude atspalvius, pridėsime mano mėgstama Lover ir gausime mano nude 'must have paletę'. Aš esu labai ištikimą MAC lūpų dažų ir blizgesių gerbėja, tačiau galiu pasakyti, MAC skystųjų lūpų dažų atspalvių paletė kiek šaltesnio tono, ant mano lūpų spalvos atrodo kiek kitaip, Maybelline atrodo geriau. Ar aš tai pasakiau? Taip, geriau ir tai yra faktas. Pridėkime prieinamumą ir mažą kainą, gauname geriausių ir geriausių. Labai rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems, jeigu esate matinių lūpų dažų gerbėja, garantuoju, tikrai patiks.


PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig