2018 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

Urban Decay Beached eyeshadow palette


Labas rytas, mano brangieji, žinote, ko bijau labiausiai? Mėlynos spalvos šešėlių. Man vis atrodo, jeigu balinti plaukai (taip, taip, plaukų balinimas gali būti skirtingas) ir ryškios spalvos lūpų dažai, plius mėlynos spalvos šešėliai - gaunasi čeburekų pardavėja. Ne, nuoširdžiai, prieš čeburekus ir jų pardavėjas nieko blogo neturiu, ir čeburekus labai mėgstu, bet tas stilius vis neišeina man iš galvos. Garbanoti plaukai, rožinės spalvos lūpos, pereoksidiniai plaukai ir mėlyni šešėliai, taip ir norisi pasakyti "Po kiek čeburekai?" ;-) Iš kitos pusės, neišbandysi, nesužinosi ar tinka, ar netinka. Pati tokių atspalvių gyvenime nebūčiau nusipirkus, nors spalvos parinktos tobulai. Kaip pavyko mano bandymai, skaitome bloge.








Mano nuomonė:

Man atrodo, kad paskutiniu metu aš rašau tik apie UD paletes, nes jos sukelia geras emocijas, nieko nereikia nei prigalvoti, nei išgalvoti, jos tiesiog tobulos. Spalvos labai gražios, pigmentuotos ir tinka naudoti tiek dieniniam, tiek vakariniam makiažui. Ne, būkime realistais, Urban Decay Beached eyeshadow palette skirta atostogų makiažui. Aišku, kelias savaites po atostogų galima Salt, Blaze ir Daybeak atspalvius naudoti dieniniam makiažui, bet mėlynus šešėlius vargu, ar panaudosite, nebent savaitgaliams prie jūros. Logiška, kad testavimą aš pradėjau būtent nuo mėlynų labai ryškių ir blizgančių spalvų. Ohhhh, man patiko, aišku, pagrindinis akcentas akys, lūpos liko tik su vos matomu balzamu, bet akys, ohhhh, tos akys. Ryškios, gražios ir labai išraiškingos. Kas galėtų pagalvoti, kad su mėlynos spalvos šešėliais mano pilkos spalvos lęšiai atrodys būtent taip? Tai optinė apgaulė, lęšiai tie patys. Ar likau patenkinta? Likau labai nustebinta rezultatu. Nuoširdžiai nemėgstu tokių atspalvių, bet kaip sakoma, kol neišbandysi, nesužinosi, todėl jau antrą savaitę prie mėlynos spalvos drabužių naudoju mėlynus šešėlius. Iš kitos pusės sunku įsivaizduoti kaip gražiai visi šitie atspalviai atrodo kartu, oranžinis ir tamsiai mėlynas arba šviesus ir bronzinis. Garantuoju, ši paletė bus su jumis per visas atostogas, todėl jeigu dar nespėjote jos pamatyti gyvai, prašom užsukti į Douglas parduotuves kur yra UD stendai.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig