2018 m. spalio 18 d., ketvirtadienis

Burdundy colour in town


Ketvirtadienis, mažasis penktadienis, ir man šiandien jis absoliučiai laisvas, todėl niekur neskubant geriu kavą ir rašau blogą. Kiekvieną rudens sezoną mane užpuola burdundiškos spalvos liga. Dievinu šį atspalvį, nes jis idealiai tinka prie gražiai krentančių geltonų lapų. Mano drabužinėje bordo spalvos drabužių be galo ir krašto, tačiau kiekvieną sezoną aš vistiek nusiperku kažką naujo.



Pasakysiu kiek daugiau, kiekvieną sezoną mano bordo spalvą įgauna vis kitokį atspalvį, šį sezoną tai šaltas raudonas. Juokinga net pasakyti, tačiau mano drabužiai derinami prie patinkačio lūpų dažo. Kaip aš sakau, kiekvienas turime atrasti tinkamą raudonos spalvos lūpdažį, kiekvienas turime suprasti kokios spalvos drabužiai mums tinka. 
Šiandien jūsų dėmesiui labai paprastas drabužių derinukas su džinsais. Ruduo, tai mokslų metų pradžia, kai patogumas persveria madą. Aš pati, jeigu nėra renginių ir susitikimų, labai melai pasirinksiu džinsus, negu sijoną arba suknelę.







Marškiniai - D&G
Džinsai - Prada
Rankinė - Valentino
Odinė Striukė - Zara
Avalynė - Asos
Akiniai - Marc Jacobs
Plaukai - Balmain Hair Coutute (Graži Plius)

Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig