2018 m. spalio 5 d., penktadienis

PUPA MICELLAR WATER


Gero penktadienio, mano brangieji, šiandien pasakosiu apie Pupa Micelinį vandenį skirtą makiažo valymui. Mano draugystė su miceliniu vandeniu nebuvo paprasta. Pirmą kartą išbandžius supratau, ne mano, nes atsirado labai daug spogu. Naivuolė, nesupratau, kad micelinį vandenį reikia perplauti su prausikliu arba bent su tonizuojančiu losjonu. 



Micelinis vanduo veidui, akims ir lūpoms. Visų tipų makiažą valyti. 

Išskirtinai švelni formulė vienu žingsniu pašalina veido, akių ir lūpų makiažą. Priemonėje yra specialių odą valančių dalelių - micelių, kurios gerai pašalina makiažą ir riebalinių ląstelių perteklių. Micelės veikia kaip magnetas - švelniai bei nepažeisdamos odos pritraukia įvairius nešvarumus. Priemonėje esantys hamamelio ir šlamučio ekstraktai ramina bei švelnina odą, todėl ši priemonė tinka bet kuriam odos tipui. 
Naudojimas: suvilgykite priemone vatos diskelį, švelniai perbraukite per veidą, lūpas ir akis. Nuplauti nereikia. 







Mano nuomonė:

Kaip aš jau sakiau, nors gamintojas ir teigia, kad micelinio vandenio nuo veido nuplauti negalima, mano atveju, tai yra būtinumas. Iš vienos pusės, micelinis vanduo tobulas dalykas, jis puikiai valo visus nešvarumus, nedirgina veido odos, švelniai pašalina nešvarumus ir makiažo likučius, iš kitos - man pastoviai sukeldavo spuogų atsiradimą. Kas nori spuogų? Manau niekas, todėl atsisakiau ir nenaudojau, kol į rankas nepateko Mixa, patikėjus tobulais kremais (o jei ir yra tobuli), aš pradėjau naudoti ir micelinį vandenuką, tik šį kartą su losjonu ir kartais dar perplaudavau veidą su prausikliu. Tobulai, nei vieno spuogelio. Išvados labai paprastos, veido valymas vienas iš pagrindinių ir labai svarbių odos priežiūros etapų, todėl reikia atrasti ir suprasti, kas tinka, o kas ne. 
Šnekant apie PUPA micelinį noriu pasakyti, kad tai vos ne švelniausias iš visų išbandytų variantų. Vandenukas labai švelniai nuvalo visus nešvarumus ir kosmetikos likučius nuo mano veido, su stipriu grimų ir vandeniui atspariomis priemonėmis nesusitvarko, tačiau tam yra kitokių priemonių, o proginio makiažo aš kiekvieną dieną ir nedarau, reikia saugoti ir mylėti savo odą. Šiandien filmuojant istagram Stories supratau, wowww, mano veidas tobulai atrodo net be makiažo, oda lygi, graži, raukšlių nėra, pigmentacijos dėmės mažiau matomos, o svarbiausiai ir porų beveik nesimato. Stebuklas? Ne, tai kompleksiška veido priežiūros rutina, apie kurią pašnekėsime jau netrukus.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig