2018 m. spalio 31 d., trečiadienis

Riga Fashion Week (Zefyras)


Negaliu nepasidalint savo labai ryškiu įvaizdžiu, kurį palikau paskutinei Riga Fashion week dienai. Taip jau gaunasi, kad pradėdu apie savo drabužius šnekėti nuo kito galo. Kodėl? Nes būtent šitas drabužių derinukas pateko į stilingiausiųjų 20-ką.
Aš labai seniai seku Zefyras mados namų kūrybą, man labai patinka ryškios spalvos ir drąsus drabužių dizainas. Negaliu pasakyti, kad esu labai didelė neopreno gerbėja, jis nėra super patogus nešiojant, kūnas kvėpuoja mažiau, man nuoširdžiai buvo karšta. Ko nepadaryti dėl grožio ir mados? Aš padarysiu viską, ką tik galiu. Būtent todėl toks drąsus pasirinkimas, raudonos kelnės ir labai ryškus kimono tipo megztinis. Net neįsivaizduojate, kiek sulaukiau komplimentų, kaip visiems patiko man pasirinkimas. Pasakysiu dar daugiau, mano kelnės nuo fantastiško raudonos spalvos kostiumo, jau matau save kokiam nors renginyje su jo. Ką noriu pasakyti apie Zefyrą, kad tai ne tik neoprenas, tai tobulisssimo kailiniai, megztiniai ir lengvutės suknelės.

Už savo drabužių derinuką noriu pasakyti ačiū Zefyras, Kopa Boutique ir Editai.


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig