2018 m. lapkričio 25 d., sekmadienis

Savaitinė darbų planuotė „Navy” (Baltos Gegutės)


Iš padidėjusio žmonių kiekio prekybos centruose supratau vieną dalyką, Kalėdos jau ne už kalnų, dauguma žmonių jau ieško dovanų arba bent įkvėpimo ir idėjų. Labai rekomenduoju rinktis dovaną "Baltos gegutės" internetinėje parduotuvėje, gal skamba ir banalų, bet labai malonu gauti darbų planuoklį, ypač stilingą ir gražų.








2019 metų Darbų planuotė skirta jaunatviškai ir ambicingai merginai ar moteriai! Ši planuotė Tave motyvuos įgyvendinti visus Naujametinius tikslus ir padės Tavo metams tapti KITOKIEMS!
Darbų planuotė – tai kur kas daugiau nei įprastas darbo kalendorius. Štai kodėl:
  1. Didelis dėmesys skiriamas Tavo metų tikslams (pagal S.M.A.R.T. modelį).
  2. Asmeninių finansų valdymas: biudžeto planavimas, išlaidų sekimas, taupymas. Šaunu, tiesa?
  3. Dviejuose puslapiuose rasi visos savaitės užduotis. Taip pat galėsi sekti išgeriamo vandens kiekį 🙂
  4. Didelis mėnesio kalendorius prieš kiekvieną mėnesį – patogus būdas susižymėti svarbiausius darbus!




Mano nuomonė:

Labai patiko siūlomi dizainai, kiekvienas gali išsirinkti. Mano pasirinkimas klasikinis baltai-mėlynas variantas. Pasiilgau aš klasikos, oh, kaip pasiilgau. Dar vienas pasirinkimas - savaitinis arba dieninis kalendorius. Aš neskirstau savo dienos valandomis ir taip stipriai neplanuoju savo veiklos, todėl savaitinis man pravers labiau. Labiausiai nustebino planavimo skyrius kalendoriaus pradžioje, pagaliau galėsiu suskaičiuoti (nuoširdžiai, net pačiai baisu) kiek ir kam aš išleidžiu pinigus. Taip, taip, logiška, kam skaičiuoti, ir taip akivaizdu, kad batams, rankinėms ir drabužiams, o reikia taupyti naujai mašinai ir kelionėms.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad naujų darbo knygų ieškome https://baltosgegutes.lt , o aš dar prigriebiau labai gražius lipdukus, kurie bus naudojami dovanų pakavimui.


PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig