2018 m. lapkričio 21 d., trečiadienis

Skinlite Ultra Moisturizing Hand Mask "Oatmeal"


Gero ryto, mano brangieji, šildymo sezonas blogiausias mano odos priešas. Nežinau, kaip jaučiasi jūsų oda, tačiau mano po šildymo įjungimo išsausėja ir iš mišrios tampa labai sausa. Tas pats atsitinka ne tik veidui, bet ir kūnui, o ypatingai rankoms. Šiandien jūsų dėmesiui sausų rankų išsigelbėjimo ratas - Ultra Moisturizing Hand Mask "Oatmeal".









Mano nuomonė:

Ohhh, žiemą mano rankų odą veikia ne tik šildymas, temperatūrų pokyčiai, šaltis ir pirštinės. Nežinau kas yra blogiau, pirštinės (nes po kelių kartų nagų odelės atrodo tragiškai), ar raudonos nuo šalčio rankos. Aš jau nebešneku apie rankų kremus, visiems ir taip aišku, kad jis guli mano rankinėje ir yra naudojamas labai dažnai. Aš šneku apie SOS priemones, skirtas savaitgaliui arba vakarui, kai laikas skirtas tik Jums. Labi dažnai savo bloge pasakoju apie savo meilę vienkartiniams kaukėms, atėjo laikas supažindinti Jus su kaukėmis skirtomis rankų odai. Tai tikrai nėra mano pirmoji pažintis, apie tokias kaukes girdėjau, tokias kaukes esu naudojus, rezultatu pasitikiu. Ultra Moisturizing Hand Mask "Oatmeal" kaukė skirta giliam odos maitinimui. Įpakavime pirštinės su kremu viduje, reikia prakirpti, užsidėti ant rankų ir mėgautis kaukės poveikiu apie pusė valandos. Aš skaitau knygą arba žiūriu serialą, tiesą, dar uždedu kaukę ir ant veido. Rezultatas - minkštos ir labai švelnios rankos, efektas išsilaiko apie kelias dienas (aišku, žiūrint ką veikti, jeigu su chemija be pirštinių plauti vonią, tai efekto tikrai nebus). Negaliu nepaminėti nuostabaus pudrinio kaukės aromato, kuris veda mane iš proto, nes jis tikrai tobulas, labai primina Guerlain Insolence pudrinius kvepalus.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Daugiau informacijos Graži Plius

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig