2018 m. lapkričio 21 d., trečiadienis

Vakaro odos priežiūros ritualai su mama


Labas vakaras, mano brangieji! Šiandien bloge pasakosiu apie savo santykius su mamyte bei apie tai, kaip ji mane atvedė į stebuklingą grožio pasaulį. Pasakosiuapie tai, kaip mes kartu dalinamės grožio paslaptimis, apie tai, kaip svarbu tinkamai prižiūrėti savo veido odą ir apie tai, kokias kosmetikos priemones naudojame vakarinės veido odos priežiūros metu.Detaliaupapasakosiu apie išbandytą DIEGO DALLA PALMA PRO maitinamąjį kremą skirtąypač jautriai odai. Šis kremas tinka ne tik man, bet ir mano mamytei.










Mano nuomonė:


Mano mama pradinių klasių mokytoja, o aš - mados ir grožio tinklaraštininkė. Tobulas grožio duetas, nei pridėti, nei atimti (taip sako mano mama). Mano pirmuosius kvepalus man padovanojo mano mamytė. Jau tada žinojau, kad grožio ir mados sritis man labai artima ir Dior tikrai nėra sala jūroje. Būtent mano mama pasakojo man vakarais kaip geriau prižiūrėti veido odą, kaip geriau kovoti su spuogais ir inkštirais, būtent ji mane visada palaikydavo. Dabar aš savo žiniomis dalinuosi su mama, nes esulabai aktyvi grožionaujienų sūkuryje.
Šį kartą ant mūsų testavimo stalo atsidūrė  naktinismaitinamasis veido kremas iš eurovaistinės.lt,DIEGO DALLA PALMA PRO, skirtasypač jautriai odai. Mano ir mano mamytės veido oda yra brandi ir reikalauja papildomos priežiūros.

Mano nuomonė: Kremo tekstūra labai turtinga,neerzina odos, naktį idealiai maitina, bet neriebina. Sudėtyje esantis sraigės skysčio koncentratas („Elicina“) išsiskiria raminamuoju, atkuriamuoju ir nuo sudirgimo bei senėjimo apsaugomuoju poveikiu. Man labiausiai patiko kremo tekstūra. Ji gan tiršta ir riebi, tačiau stebuklingai greitai susigeria. Labai patiko subtilus kremo aromatas bei jo tobulas įpakavimas. Dabar išryto mano oda pamaitinta ir glotni. Būtent to ir reikia mano odai prasidėjus šildymo sezonui (mano veido oda labiajautriaireaguoja į kondicionerius, šildymą ir temperatūros pokyčius, veidas išsausėja, kreminės pudros užtepti beveik neįmanoma, reikia naudoti sunkios ‘artilerijos’priemones: aliejus, serumus ir tt.).

Mano mamos nuomonė: Mano dukrai 34 metai, o man jau 61, todėl man tinka visai kitokie kremai. Dažniausiai dukra dovanoja kremus nuo giliųjų raukšlių ir pigmentinių dėmių. Mano oda jautri, reaguoja į visus įmanomus dirgiklius, tačiau DIEGO DALLA PALMA PRO maitinamasis kremas ypač jautriai odai tiko ir patiko. Man nepatinka labai riebios tekstūros kremai, todėldažniausiai renkuosi lengvesnius. Pirmą kartą bandžiau būtent tokios riebios ir sodrios konsistencijos kremąirpoveikis pranoko visus lūkesčius. Veido oda gerai pamaitinta, raukšlės vizualiai mažiau matomos, oda tapo stangresnė ir gražesnė.

Apibendrinant norime pasakyti, kad mes visos puikiai suprantame, jog vakare odai reikia papildomodėmesio ir sodresnių tekstūrų veido odos atstatymui. Dažniausiai savo kosmetinėje turime ne tik dieninį, tačiau ir specialų naktinį veido kremą, aliejuką, serumą, paakių kremą. Kartu su mama rekomenduojame www.eurovaistine.lt apžiūrėti siūlomą priemonių asortimentą ir išsirinkti tai, kas tinka būtent Jūsų veido odos tipui.

Dabar, kiekvieną pirmadienį, naujoje www.eurovaistine.lt skiltyje "Labanakt, gražuole" galite rasti įdomių ir naudingų patarimų apie vakaro grožio ritualus, kur žinomos Lietuvos moterys su savo mamomis ir dukromis dalinasi savo patirtimi. Būkite artimos su savo mamyte. Būkite gražios ir leiskite daugiau laiko kartu prie vakaro grožio procedūrų. 

*sukurta su Eurovaistine.lt 


  
SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig