2019 m. vasario 11 d., pirmadienis

Blakstienų tušas Snapscara iš Maybelline New York


Kaip ir žadėjau, šiandien pasakoju ir apie Maybelline blakstienų tušus, kurie atkeliavo pas mane prieš Naujuosius ir jau iškeliavo pas mano mama, į jos kosmetinę. Jeigu reikėtų įvardinti ištikimiausią Maybelline blakstienų tušų mylėtoją ir gerbėja, tai be jokios abejonės būtų mano mama. Jeigu aš naudoju L'oreal blakstienų tušus ir matinius Maybelline lūpų blizgius, tai mano mama labai mėgsta Maybelline tušus ir L'oreal kreminius lūpų dažus. Atrodo mama ir dukra, tačiau tokios skirtingos...



Su lenktu šepetėliu ir formule be vaško, blakstienų tušas Snapscara iš Maybelline New York užtepamas akimirksniu. 100% formulė be vaško užtikrina sodriausią pigmentų prisotintą spalvą be jokių gumulėlių, byrėjimo ar netvarkos. Išsirink iš Deja Blue ir Black Cherry atspalvių ir džiaukis išraiškingomis, sodriomis, žvilgsnius traukiančiomis blakstienomis. Belieka mėgautis lengvai ir greitai sukuriama glotnia apimtimi, išliekančia visą dieną. O su šiltu vandeniu ir paprasčiausios vatos gabalėliu blakstienų tušas nusivalo akimirksniu. Jokio odos tempimo, byrėjimo, raudonumo ar pajuodusių meškėno akių.

Naudojimas:
Užtepk šio byrėjimui atsparaus blakstienų tušo, pradėdama nuo išorinių ir judėdama link vidinių blakstienų. Lėtai perbrauk lengvai slystančiu šepetėliu nuo šaknų iki galiukų. Tepdama keletą sluoksnių, neleisk ankstesniajam išdžiūti.Kad išvaizda prikaustytų žvilgsnius, savo ryškų įvaizdį papildyk sodraus atspalvio akių kontūru. Pasirink mėgstamiausią iš Maybelline New York ilgai išliekančių Lasting Drama 24H Carbon Matte akių kontūrų atspalvių.

Rezultatas:
Apimtis be gumulėlių akimirksniu.







Mano nuomonė:

Labai apsidžiaugiau, kad pagaliau Maybelline gali pasiūlyti ne tik klasikinį juodą blakstienų tušo variantą, juk spalvoti tušai idealiai tinka įvairiems makiažams ir kiekvienai dienai, nereikia bijoti spalvų. Man labiausiai patiko rudas variantas, nors mano nuotraukoje klasikinis juodas, taip lengviau pamatyti ir palyginti rezultatą.
O koks gi rezultatas? Labai ilgos ir gražios blakstienos, jos tobulai atskirtos lenkto tušo šepetėlio dėka. Kas man nepatiko? Aš labai mėgstu kai tušas prie blakstienų linijos suteikia blakstienos masės, kad nereikėtų naudoti nei juodo pieštuko, nei juodos ar tamsios spalvos šešėlių. Nuotraukoje užtepti keli tušo sluoksniai, jeigu sluoksnis vienas, blakstienos atrodo natūraliai. Aš nenoriu vargti, aš noriu rezultato čia ir dabar, todėl lieku su savo mėgstamu L'oreal. Mano mamos blakstienos trumpos, jai tušas idealiai tiko, nes ne tik prailgina, bet ir užriečia. 
Naujas blakstienų tušas Snapscara iš Maybelline New York patiks toms, kas nori pažaisti su spalvomis ir kieno blakstienos trumpos ir nelaiko užriestos formos.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig