2019 m. kovo 7 d., ketvirtadienis

VICHY serumas MINERAL 89


Gero vakaro, mano brangieji, šiandien nusprendžiau vakarą praleisti savo skaitytojų kompanijoje, rašau blogą ir geriu arbatą nuo peršalimo. Ir vėl, o aš galvojau, pagaliau pavasaris, galima jau paltą kabinti į spintą ir džiaugtis saule ir geru oru. 
Kaip kartais svarbu asmeninės konsultacijos veido priežiūros klausimais, nes VICHY serumas MINERAL 89 serumas stovėjo mano spintoje beveik metus, vis stovėjo ir stovėjo, nes naudoti jo kaip serumą nebuvo naudos, aš tokių priemonių nelabai mėgstu, plius aš nesuprasdavau vertės ir naudos mano odai. Ačiū Vichy kompanijos atstovams, kurie paaiškino ir suteikė tiek daug informacijos, kad aš bėgau namo bandyti, o išbandžius likau labai labai patenkinta, todėl šiandien pasakoju apie savo patirtį Jums.




Stangresnei ir labiau sudrėkintai oda, sveikam odos švytėjimui.

Kilmė: iš Prancūzijos ugnikalnių gelmių „Vichy“ mineralizuojantis terminis vanduo, kuriame gausu net 15 skirtingų mineralų.
Naujovė: „Vichy“ panaudojo terminio vandens galią ir sukūrė net 89 proc. terminio vandens koncentracijos priemonę, papildytą hialurono rūgštimi.
Tik 11 sudedamųjų dalių.
Stiprinamasis ir putlinamasis poveikis: „Mineral 89“ stiprina odą ir padeda jai kovoti su išoriniais dirgikliais, pvz., tarša, išliekant odą stangrią, sudrėkintą ir sveikai švytinčią.
Rezultatas odai: tampa stangresnė, putlesnė ir labiau sudrėkinta. Diena po dienos oda sveikai švyti.
Skirta: visų tipų odai, net ir jautriai. Hipoalerginis.
Be silikono, kvėpiklių, alkoholio.*
*Sudėtyje nėra etanolio.





Mano nuomonė:

Aš pastoviai sau sakau, neskaityk kitų blogerių atsiliepimų, sudarysi išankstinę nuomonę apie produktą, galimai ji bus neteisinga ir bandyti kažką noro jau nebe bus. Taip atsitiko ir su serumu, kuris kaip sakiau savo eilės testavimui laukė net metus. Kodėl taip atsitiko? Perskaičiau, kad šį priemonė gana lipni (aš labai nemėgstu lipnumo), drėkina minimaliai (na o kam jis tada man reikalingas?), neriebina odos ir labiau tinka riebiai ir mišriai odai (mano oda sausa ir mišri). Po asmeninės konsultacijos supratau, kad serumas man labai labai reikalingas, nes jis skirtas naudoti kartu su kitomis priemonėmis. Dabar jį naudoju su Vichy stangrinamuoju kremu, esu be galo patenkinta, jokio lipnumo, susigeria akimirksniu, drėkina, bei apsaugo nuo neigiamo aplinkos poveikio. Taip, bandžiau kremą naudoti be serumo, skirtumas yra, man atrodo, kartu su serumu oda tampa švelnesne, priemonės kartu veikia stipriau, susigeria greičiau, o rezultatas kur kas geresnis. 
Apibendrinant noriu pasakyti, kad privalote išbandyti VICHY MINERAL 89 serumą, tik ne solo, o kartu su kitomis Vchy veido priežiūros priemonėmis, suprasite po kelių savaičių kokį efektą įgauną anksčiau naudotos priemonės.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig