2019 m. gegužės 13 d., pirmadienis

NYX PROFESSIONAL MAKEUP #thisiseverything


Labas rytas, mano brangieji, aš niekur nepradingau, buvo daug darbo ir renginių, todėl galėjote mane matyti tik mano Instagrame. Pasiilgote? Aš jūsų irgi labai labai, todėl ir grįžau. Sezonas eina į pabaigą, renginių mažėja, todėl matysimės vis dažniau. Nežiūrint į tai, kad žiema ir šaltas sezonas jau praeitį, mano lūpos vistiek sausos ir šerpetoja, todėl aš stengiuosi juos maitinti, tepu įvairiais balzamais, o kada balzamų po ranka nėra, naudoju NYX PROFESSIONAL MAKEUP #thisiseverything.








Mano nuomonė:

Atrodo labai paprasta ir reikalinga priemonė, atrodo tokių siūlo beveik kiekvienas gamintojas, tačiau mano kosmetinėje NYX PROFESSIONAL MAKEUP #thisiseverything. Tai aliejinės konsistencijos lūpų blizgesys, kuris paryškiną naturalų lūpų pigmentą. Įpakavimas mielas, rožinis, tačiau atspalvių yra ir ryškesnių (man atrodo net aviecių ir ryškiai raudonas), mano klasikinis rožinis, kuris net nesimato ant lūpų. Aš labai mėgstu natūralius įvaizdžius, kai nereikia eiti į renginius, todėl šitas aliejukas ir tapo mano favoritu. Ryškaus kvapo nepastebėta, aplikatorius minkštas, drėkina puikai, suteikia 'šlapiu lūpų efektą'. Labai rekomenduoju išbandyti, nes tai viena iš populiariausių NYX PROFESSIONAL MAKEUP priemonių. 

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig