2019 m. gegužės 4 d., šeštadienis

Smashbox The Crystalized Collection



Ar Jums patinka blizgučiais taip, kaip jie patinka man? Jeigu taip, kviečiu apžiūrėti naują Smashbox The Crystalized Collection kolekcija, kur įpakavimai vieni iš tobuliausiai (apie praktišką panaudojimą dabar nešnekame), kur spalvos tokios, kad norisi viską bandyti ant veido čia ir dabar, kur šešėliai ant akių atrodo taip, lyg visi pasaulio blizgučiai priklauso tik tau. Sudominau?






















 Mano nuomonė:

Sakau nuoširdžiai, šitos kolekcijos laukiau labiausiai. Taip jau gaunasi, kad dažniausiai Smashbox siunčia labai klasikinių atspalvių šešėlių paletes. Taip, turiu vieną su bluzgučiais ir esu labai patenkinta Smashbox higlighterių ir kontūravimo paletės vienos iš tobuliausių rinkoje, todėl galite įsivaizduoti, kaip aš laukiau išbandyti limited edition higlighterio? Kokia mano mėgstamiausia šios kolekcijos priemonė? Higlighteris, jis atrodo tobulai, iš vienos pusės auksas, iš kitos, ryškiai rožinis. Viskas priklauso nuo apšvietimo, tačiau jis nepastebėtas ant jūsų veido tikrai neliks. Šnekant apie šešėlius noriu pasakyti, kad spalvos parinktos labai protingai, dvi matinės gali būti naudojamos antakių zonos šviesinimui ir kaip pereinamos spalvos šešėlių sklaidymui, ryškias su blizgučiais spalvas gamintojas rekomenduoja aplikuoti pirštais, taip blizgučiai atrodo ant akių dar ryškiau. Kažkiek byra, tačiau tai nėra tas kritinis pigus variantas, šešėliai su blizgučiais kreminės tekstūros, todėl limpa prie akių vokų gerai, aš net naudojau be akių šešėlių pagrindo, išsilaiko puikiai, garantuoju. Iš kitos pusės, savo PR sample dėžutėje atradau labai gražius kreminius šešėlius, kuriuos irgi galima naudoti kaip akių makiažo pagrindą. Mano spalva ryškiai auksinė, tačiau ant akių neatrodo vulgariai.
Labai seniai norėjau išbandyti fuksuojantį Smashbox purškiklį, pagaliau jis pas mane, bet ne bet koks, o su rožių ir jazminų ekstraktais, kvepia nerealiai. Makiažą fiksuoja gerai, veidą atgaivina puikiai, pudrinį efektą nuo veido nuima tobulai.
Smashbox lūpų blizgiai man irgi labai patinka, mano turima spalva viena iš tobuliausių vasarai, koralinė su įvairios spalvos blizgučiais. Konsistencija gana tiršta, plaukai limpa, tačiau už nerealų efektą ant lūpų, blizgiui atleidžiu bet ką.
Ir pagaliau vyšnainė ant torto, veido masažuoklis. nepatikėsite, pagooglinau ir radau labai daug informacijos kaip teisingai atlikti raminamąjį veido masažą. Tai darau jau gerą savaitę, todėl greitai pasidalinsiu savo atsiliepimais, kol kas sakyti kažką labai anksti. priminsiu, kad www.crystallove.pl puslapyje labai didelis masažuoklių pasirinkimas, mano turimas Ametistas, o kokį nusipirksite Jūs, prisiklauso tik nuo jūsų norų ir poreikių.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad Smashbox The Crystalized Collection viena iš įspūdingiausių rinkoje, todėl labai rekomenduoju apžiūrėti ją Douglas parduotuvėje.

PR sample






SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig