2019 m. birželio 5 d., trečiadienis

Artistry Signature Select™


Su dideliu malonumu pristatau Jums Artistry Signature Select™ naujieną, tai veido priežiūros priemonė kurią galima pagaminti pagal savo veido odos poreikį ir norus. Įdomu? Man irgi buvo įdomu ir smalsu, o aš per kelias savaites pamačiau labai teigiamą rezultatą, nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi su Jumis.






Išspręskite 3 didžiausias savo odos problemas, naudodami vieną serumą.

„Artistry Signature Select™“ specialiai sukurtas serumas „Trys viename“ apjungia galingas „NUTRILITE™“ augalines ir pažangias „ARTISTRY™“ odos priežiūros technologijas, skirtas išspręsti jūsų 3 didžiausias odos problemas.

Sukurkite specialiai jums skirtą mišinį pasirinkdami pradinį rinkinį ir pridėdami iki 2 papildomų stiprinamųjų priemonių. Galima rinktis iš šių priemonių: drėkinimas, raukšlių stabdymas, odos stangrinimas, dėmių stabdymas arba odos skaistinimas.

Išspręskite antrąją ar trečiąją odos problemą bei kovokite su senėjimo poveikiu ir pažeista oda, naudodami šią specialią odą stangrinančią priemonę*.

Kaip pasirinkti teisingas stiprinamąsias priemones, kad būtų išspręstos mano odos problemos?

Atsisiųskite nemokamą „ARTISTRY™ Virtual Beauty“ programėlę iš „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvių, pasirinkite „Skincare“ (odos priežiūrą) ir padarykite asmenukę, kad išanalizuotumėte savo odą. Šis paprastas naudoti įrankis padės jums patikimai įvertinti savo odą ir suteiks asmeninių rekomendacijų dėl odos priežiūros. Išbandykite nuo birželio 10d.!

* Sumaišius su baziniu serumu

Pažiūrėkite, kaip tai veikia
Kliniškai įrodyta, kad pagerina ir padidina odos stangrumą bei elastingumą
Skatina ir stiprina odos statybinių blokų formavimąsi, kad būtų sumažintas odos suglebimas
Po kelių stiprinamosios priemonės naudojimo kartu su baziniu serumu savaičių veido bruožai atrodo labiau suformuoti ir ryškesni

Tai Jums patiks

Stiprinamąją priemonę sumaišę su baziniu serumu, galite sustiprinti ląsteles giliai odos paviršiuje, naudodami odos įtempimo technologiją, kuri yra proveržis kovojant su suglebusia oda. Serumas skatina šių ląstelių susidarymą, o tai padidina odos tvirtumą ir elastingumą. Jūsų oda gali atrodyti stangresnė, „atsitiesianti“ ir lankstesnė, labiau suformuota, oveido bruožai – labiau apibrėžti.

Verta žinoti

Sumaišius su baziniu serumu:
92 proc. moterų buvo padidintas veido odos elastingumas *
Veido bruožai atrodo labiau suformuoti, tonuoti ir apibrėžti
Kakta akivaizdžiai atrodo griežtesnė













Mano nuomonė:

Kaip jau supratote iš aprašymo, kompanija siūlo bazinį serumą ir penkias stiprinamąsias priemones, kurios praturtina bazinio serumo poveikį. Asortimentas toks: stangrinamoji ir stiprinamoji, drėkinamoji,  skaistinamoji, nuo raukšlių ir dėmes stabdanti su vitaminu C. Aš labai ilgai negalvojau, nusprendžiau, kad mano odai reikia drėkinimo (o kam jo nereikia?), stangrumo ir prevencijos nuo raukšlių. Viskas labai paprasta, atidarai bazinį serumą ir sumaišai pagal instrukciją su priedais, gautą serumą reikia gerai išplakti kelias minutes ir galima naudoti. 
Aš pasakysiu nuoširdžiai, 3 stiprinamųjų priemonių man pasirodė per daug, todėl veido odos drėkinimui aš palikau ramybėje, puikiai žinau, kad užsakysiu dar vieną serumą ir noriu maišyti drėkinimui ir veido skaistinimui su vitaminu C, o kol kas dvi savaites naudojau serumą veido stangrinimui ir prevencijai nuo raukšlių.
Serumo įpakavimas gražus, naudoti patogu, dozatorius tobulas, dangtelis užsidaro labai gerai, pamesti neįmanoma. Mano serumas švelniai oranžinės spalvos su vos matomais blizgučiais, konsistencija nėra riebi, susigeria akimirksniu. Po pirmo naudojimo vakare aš likau apšalus rezultatu iš ryto, veidas lygus ir labai švelnus. Jokio riebumo, lipnumo ir panašių dalykų (kurie dažniausiai būna naudojant stiprias priemones nuo raukšlių). Ar sumažėjo raukšlės? Ne, tačiau veido oda akivaizdžiai stangresnė ir ją labai malonu liesti. Žinote, kaip būna su plaukais, kai pataikai su šampūnu ir kauke, taip ir norisi liesti, glostyti ir praleisti per pirštus, tas pats ir su veidu (nors puikiai žinau, kad liesti veido negalima, bet vis norisi pajausti tą nepasakomą švelnumą). Vienintelis minusas - po dviejų savaičių naudojimo vakarais pas mane liko tik pusė buteliuko, serumas naudojasi labai greitai. O gal mano mama man padeda? Reikia šiandien išsiaiškinti ;-)
Ar rekomenduoju? Tikrai taip, man labai labai patiko, todėl sakau drąsiai, tai ne paskutinė išbandytą serumo kombinacija. 

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig