2019 m. liepos 8 d., pirmadienis

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Born to Glow Illuminaiting Powder


Labas rytas, mano brangieji, žinote, ką privalote padaryti šią vasarą? Suspindėti. Kaip tai padaryti? Nusipirkti naują higlighterį, kurio švytėjimas matytųsi iš kosmoso (Taip sako mano vizažistė Laura iš Rygos). Kosmiško grožio higlighteris jau atrastas, tai NYX PROFESSIONAL MAKEUP Born to Glow Illuminaiting Powder iš naujos vasarai skirtos limituoto leidimo kolekcijos. Šiandien apie šį gėri pašnekėsime plačiau.








Mano nuomonė:

Jeigu norisi naujo higlighterio, labai rekomenduoju apžiūrėti NYX PROFESSIONAL MAKEUP parduotuvės lentynas, čia labai didelis spalvų ir tekstūrų pasirinkimas. Dažniausiai mano visi naudojami higlighteriai presuota pudra, čia biri pudra. Lakoniškas juodas įpakavimas, rožinės raidės su produkto pavadinimu traukia akį parduotuvėje. Gamintojas siūlo kelis atspalvius, man pasiseke ir aš gavau testavimui labai švelnu rausva atspalvį. Rezultatą ant rankos puikiai matome, tai šio produkto maksimumas. Galima ištušuoti ir gausis labai lengvas glow efektas ant skruostų. Aš bent taip  darau, o maksimumą naudoju vietoje akių šešėlių, nes vasarą norisi kiek gaivesnio makiažo. Higlighetrį galima naudoti tiek pirštais (tada galima išspausti didesnį spalvos intensyvumą) arba šepetėliu, tada gaunasi lengvas glow efektas skirtas dieniniam vasaros makiažui. NYX PROFESSIONAL MAKEUP Born to Glow Illuminaiting Powder išsilaiko ant veido visą dieną ir tobulai tinka įdegiui pabrėžti.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig