2019 m. liepos 22 d., pirmadienis

Prie ežero stilingai


Pagaliau, pagaliau aš prasimušiau su drabužių deriniais ir outfitų įrašais bloge, pas mane dar keli yra rezerve, važiuoju atostogauti su Darja, o tai reškia, kad nuotraukų bus labai labai daug, todėl rodyti ir pasakoti galėsiu dar ilgai. Šiandien pasišnekėsime apie tai, kaip prie ežero atrodyti stilingai, juk vasara, tai ežerų sezonas, ten vyksta ir pasimatymai, ir susitikimai su draugais, ir poilsis su šeima, ir šašlykų vakarienės (taip, taip šnekame gi apie tai, kaip stilinga, todėl vakarienė).


Kas man yra svarbu važiuojant prie ežero:
Patogi avalynė. Mano manymu avalynė turi būti ne tik patogi, bet ir be kulnų, plius ji turi nesusitept nuo smėlio. Mano pasirinkimas - Converse sportbačiai, su jas niekada neprašausite, jie atrodo vienodai stilingai tiek prie džinsinių kelnių, tiek prie proginės suknelės, o spalvų pasirinkimas milžiniškas, todėl kiekvienas gali atrasti pagal savo skonį.

Paplūdimiui tinkanti rankinė, kad tilptų rankšluostis, saulės priežiūros priemonės, žurnalas ir saulės akiniai. ano būtent toks mano pasirinkimas, kuriuo aš labai patenkinta. Žinoma, galima rinktis pigesnį variantą, tačiau mano investicija keliems metams į priekį.

Drabužiai prie kurių lengvai derinamas maudymukas. patikėkite, ežerų Lietuvoje labai daug, tačiau persirengimo kabinų mažokai, būtent todėl aš apgalvoju savo drabužių pasirinkimą taip, kad pakeisti maudymuką būtų labai paprasta, šį kartą tai tiesiog baltos spalvos palaidinė ir sijonas.

Viršutinis drabužis vakarui. Jeigu diena prie vandens nuostabu ir šilta, vakare oras atvėsta labai greitai, todėl verta pasirūpinti ir lengvesniu viršutiniu drabužių. Nuostabu, kad mano Draugė yra Darja, nes aš viršutiniu drabužiu nepasirūpinau, o apie mane pagalvojo draugė.





Palaidinė - Benetton
Sijonas - Missoni
Avalynė - Converse
Rankinė - Marni









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig