2019 m. rugpjūčio 12 d., pirmadienis

Tobulai šiltas megztinis



Ruduo jau ne už kalnų, mano brangieji, todėl tobulai šilto megztinio paieškos skelbiu atidarytomis. Jeigu rimtai, aš nustojau nešioti striukes, man jos atrodo ne taip gražiai ir stilingai, kaip anksčiau, todėl mano pasirinkimas dabar - šilti megztiniai ir madingi lietpalčiai. Lietpalčių sezonas dar neatėjo, tačiau jaukus ir minkštas megztinis vasaros vakarams privalo atsidurti jūsų spintoje jau dabar.
Ar jūsų drabužinėje gyvena kardiganas? Prisipažinsiu, ta mano pirmasis ir tikrai ne paskutinis. Vertinu šiltus ir kokybiškus drabužius, o jeigu jie dar ir stilingi, plius tinka bet kokiais progai, tai dvigubas pliusas. "B Stiliaus Studijoje" spalvų pasirinkimas labai didelis, todėl kviečiu užsukti ir išsirinkti savo variantą. Mano - rausvas nude, kuris idealiai tinka prie mano turimų drabužių ir tobulai šildo vasaros vakarais.






Drabužiai - "B Stiliaus Studija"
Kardiganas ir rankinė - "YCHO"
Kelnės  - "COS"










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig