2020 m. sausio 7 d., antradienis

Romos gatvėmis


Žinote, kas sunkiausia po kelionės? Grįžti į realybę, į lietų, į niūrų orą, į savo butą ir savo miestą. Patikėkite, Romoje net lietus atrodo kitaip. Roma buvo mūsų su Darja pirmoji tokio tipo savaitgalio kelionė, kai pasiimi rankinį bagažą ir keliauji į šiltus kraštus. Rankinis bagažas tikrai didelis iššūkis, vertinant tai, kad norisi padaryti kaip įmanoma daugiau nuotraukų, plius parodyti skirtingus drabužių derinukus. Ar man pavyko? Aš manau taip.

Mano patarimai keliaujant su rankiniu bagažu (puikiai suprantu, kad ne visiems reikia padaryti 50 skirtingų nuotraukų ir persirengti per dieną kalis kartus):

Mažinti avalynės kiekį (avalynė sveria daugiausiai, todėl labai rekomenduoju pasiimti su savimi vieną porą patogių sportbačių, kurie idealiai tinka ir nuotraukas, plius ilgaaulius derinti prie sijonų ir suknelių).
Baikerio tipo odinė striukė (Tokio tipo striukė tinka prie bet kokio drabužių derinio, atrodo stilingai ir praverčia per lietų)
Ryškios spalvos (Planuojant drabužių derinius  aš išsirenku kelis ryškius drabužius ir prie jų formuoju visus kitus, svarbu, kad juos būtų galima derint tarpusavyje, tada ir outfotų gausis žymiai daugiau).
Kepurės, rankinės, aksesuarai - labai padeda paįvairinti bet kokį derinuką, plius lagamine užima mažiausiai vietos (taip, mano visos rankinės labai mažos).
Šiltos suknelės - dar vienas mano atradimas, svarbu rinktis gerą medžiagą ir klasikinius atspalvius, mano turima iš Woolish idealiai atrodė per beveik visas keliones. Nepatikėsite, tačiau mano rankos pačios suvynioja ją ir įdeda į lagaminą. Ji atrodo labai stilingai, plius šilta ir maloni prie kūno. 
Aš labai nuoširdžiai rekomenduoju apžiūrėti internetinės Woolish parduotuvės asortimentą ir išsirinkti sau stilingą, bei kokybišką drabužį .






Striukė - Mango
Suknelė - Woolish
Rankinė - Chloe
Avalynė - Cesare Paciotti








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig